2010. május 8., szombat

Pest megyei régiós találkozón voltam- egy kicsit

Épp csak beestem, mert késtem sokat, majd a pizza partyn már nem is tudtam jelen lenni, pedig de jó is lett volna.
Meg kell állapítanom, hogy teljesen hü...e vagyok, amiért ennyire bezárkózom. Egy csomó minden történik és én nem is veszem észre... Ezen is változtatni kell.
Nekem nagyon tetszett a Bernina tűzőállvány, bár épp csak egy picit tudtam szemügyre venni.
Volt tombola is: olyan sokan vittek haza szebbnél szebb alkotásokat, hogy csak ájuldoztam.
És persze volt anyag-gomb-szalag-kellék vásár is.
És itt jön a durvaság: foltos asszonyokat nem szabad anyagohoz engedni: minden esetben sok pénzköltés és balhé lesz belőle otthon. Ezen most én is túl vagyok: de elmondhatom, hogy nagyon jó délelőttöm volt, sok sikerélményem és szerintem evvel minden jelenlévő így volt. Az események tovább mélyítették bennem a tennivágyást, a változtatás szükségességét. Úgyhogy már a héten eléggé elfoglalt leszek szerintem. Annyi tervem van, hogy egy egész füzetet bírnék teleírni, rajzolni!
A műszörmeházból vettem ezeket az anyagokat, és továbbra is az a vélemyénem, hogy nagyon jó kis kincsekre lehet ott találni!!!

Volt kint a Sziv-wool-tex is.... Most nem kaptam könyvet.... Talán majd legközelebb.

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Remélem, jól érezted magad :))

Budai Detti írta...

Ó, Nagyon!!!!! Kszönök mindent!

Abile írta...

Szuper jó lehetett... és megint sok szép gyönyörűségre tettél szert! :o)

Lonci (Győr) írta...

Milyen volt a pizza parti? Olvasd el a fórumot, megtudod:-)))