2010. május 7., péntek

Peches nap

...mert mostanában minden napot tudok valahogy jellemezni: ez a peches nap.
Már pár napja rosszalkodik a vasalóm, így ma már elővigyázatossabb voltam vele, ennek ellenére szemét módon a hófehér takarót, amit mostanában készítettem összemázolta valami barna szmötyivel! Elég ideges lettem...
Gondoltam addig úgysem tudok mit kezdeni a takaróval, amíg ki nem mosom a hátát (mert azon van a folt) és újból kivasalom, óvatosabban. AHA... Nem mertem feljebb venni a hőfokot, így már nem is vasalja ki az anyagot! FRász bele!
De ha már ennyire nem megy a vasalás, akkor hagyom. Megoldom hétfőn, addig varrok egy táskát, mert már az is nagyon kéne. Keresem a pántját: eltűnt. 1 óra keresgélés után meglett, de utána fedlapját nem találtam. Ez már azt jelzi, hogy nem kell dolgozni!!!
De én ma akkoris varrni akartam, így született ez:



A szél is abbahagyhatná már: talán nem fájna a fejem...
(Vasalóra ecetes vízzel kijön /gondolom a benne lévő vízkő okozza ezt a rozsda szerű foltot/ ?)

3 megjegyzés:

Aledi írta...

De helyes lett! Jól tetted, hogy makacskodtál, megérte :)

F.Gina írta...

Ez nagyon klassz lett ! A mérgelődést sajnálom :((

Csigi írta...

Jajj ez csupa nyár! Tetszik. Amúgy szerintem tényleg a vízkő a hamis.