2010. január 4., hétfő

Még karácsony előtt maradt pár megrendelés, amit nem tudtam befejezni. A két ünnep olyan zajossan és nehezen ment, hogy nagyjából bele sem kezdtem a varrogatásba, pedig elég sok lemaradásom van.
Az egyik ilyen, egy már régebben mutatott Őszi neszi volt, csak annyi volt a kérés, hogy legyen egy kicsivel nagyobb, mint a megszokott. Ráadásul elfogyott már a ferdepántom, amit eddig használtam, így most kipróbáltam a szatén ferdepántot. Jó volt és szerintem nagyon jól mutat. (Bár ez már megint nem jön vissza képen...)


Egy másik ilyen megrendelés egy sál volt: A megrendelő a szokásos sálat kérte, csak kisfiú számára. Na én komolyan nem tudom miért esik nehezemre alapból fiús dolgokat csinálni, de ha zsigerből kell valamit csinálni, tuti lányos lesz. Csak abba reménykedem, hogy legközelebb kisfiúnk születik (ez még nem azt jelenti, hogy mostanában....) és akkor beállnak a képbe a kékek, barnák használata is.

1 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Nagyon lányos dolgok könnyebben is mennek. Fiús dolgokra nagyon rá kell hangolódni. Nekem is az első gyermekem lány (Méhike), mint tudod, de 2 fiam is van. Amikor nekik kellett valamit készíteni, akkor először azok is kissé lányosak lettek, de betört az ember lánya, mint a huszár s.........e. Mint a karikacsapás ment utána a dolog:-)))Ne csüggedj, menni fog!