2009. március 1., vasárnap



Iszonyatosan feledékeny vagyok mostanában.....
Ez a napokban elég sok nevetséges szituációba kevert, de a leszörnyűbb az az volt, hogy itthon felejtettem a fényképezőmet, amikor a Babás találkozóra mentem. Nagyon sajnálom, hogy nem vittem, mert minden percét élveztem!
Többek már írtak róla, és most én is csatlakozom hozzájuk:
Először is szuper volt, hogy sokan voltunk. Számomra, aki még nagyjából kevés ideje tagja a csapatnak, nagyon jó volt megismerni az ismeretlen neveket! Exi és Évi nagyon kitettek magukért: csodálatos szendók, jó szervezés, ajándékok, meglepetések!
Kiemelném a sorból Exi szívecskéit: eddig minden ajándékához tartozott szív, most mindenki kapott egyet. Olyat, ami szerintem nem 1 perc alatt készült el. Szóval sok beszélgetés és mélyebb ismerkedés után azt kell mondenom: Legmélyebb hálámmal köszönöm a szíveket, amikkel minden alkalommal meglepsz! Nagyon megtisztelő!


A topik 2 éves, és a két év alatt rengetg babát, kisállatot és csodálnivalót készített a társaság. Ennek tiszteletére került megszervezésre a novemberi babakiállítás is, melynek nagy eséllyel lesz még folytatása.
A találkozón volt ajándékozás is: Ezkrisztitől kaptam sok mindent. Anyagokat, amiket ő festett, ezek nekem minden alkalommal jól jönnek, mert én nem festek anyagot, viszont nagyon szeretnék!
Egy pár darab:


És itt van Amaranta babája: Cserélünk! Azért jelen időben, mert a folyamat még nincs befejezve! Nekem még kell adnom érte cserébe fonalat. A héten küldöm.

Szóval nagyon jó volt, tartalmas volt!
És itt nem volt vége a hétvégének: Vasárnap reggel korán kezdtünk a piacon gyümi ügyileg, majd valami iszonyat hamar sikerült Esztergomba érnünk. Hirtelen jött ötlet volt, de jó! Én jól éreztem magam. Gréta a bazilikában olyan csendben volt, hogy még minket is lepipált. Halkan nézte a magas kupolát és a festményeket! Azt hiszem ámulatba esett.
Majd elmentünk volna enni a visegrádi Reneszánsz étterembe (ott még nem voltunk!), és csak azért volna, mert nagyon hosszas tortúra után sikerült. Végül sikerült, finaom volt, de olyan érdekes volt Grétának, hogy inkább csak a wc-re akart járni a lépcsőn.
Mindent összevetve ismét egy jó hétvégét tudhatunk magunk mögött!

Nincsenek megjegyzések: