2009. március 5., csütörtök

Imádom a technikai fejlődést! Én nagyon el birom képzelni, hogy föld felett repkedő autók vezetés nélkül szállítják a dolgozó embereket, egyik helyről a másikra. El tudom képzelni, hogy a lakásomban a gépeket szavaimmal irányítom. Hogy a tv egy sima üveglap lesz, ami csak leereszkedik, amikor nézni szeretném. Hogy a konyhában főzöcskézve tudok videó-telefonálni anyuval, úgy, hogy a képe mindíg szem előtt van. Igazán beleborzongok, amikor ilyen irányú innovációkról szerzek tudomást.
Annak idején, 8-9 éve az is nagyon tetszett, hogy szóba kerültek a kis vinyók, IPodok, Mp3 lejátszók, aztán mostmár a cd lejátszó vagy a kazettás walkman már retró. Az érintő képernyős telefonok, tábla Pc-k is egyre inkább elterjedőben vannak! Én ennek nagyon örülök! Szeretem az újdonságokat, és most itt van az, amit eddig még csak Sci-fi filmekben láttunk. Nincs olyan messze, hiszen már kezdem érteni, hogy mi a háttere, hogy hogyan lehet az újságot a lentiek alapján olvasni , telefonnal képeket rögzíteni, majd kivetíteni, üvegtáblára rajzolni, majd azt azonnal filmmé varázsolni! Nagyjából 10 év, és Mi is ilyenek fogunk csinálni! Mi a véleményetek?
Itt a kisfilm!

1 megjegyzés:

Passzió-Merida, Ida írta...

Én is nagyon szeretem a modern technikát. Remélem, hogy lépést tudok majd tartani az unokáimmal, ha lesznek /lányom most 20/.