2009. február 27., péntek


A nagy takaró
Már december előtt eldöntöttem, hogy a nagymamámnak takarót fogok varrni karácsonyra. A párnához, amit a 80. születésnapjára készítettem volna.
Hát a karácsonyi zavar miatt sajnos nem sikerült a tervem. Most van időm és ezt arra szánom, hogy ez a takaró olyan legyen, amit megálmodtam.
A célom az lenne, hogy olyan képekből rakjam össze, ami emlékeszteti a Mamát arra, hogy milyen csodálatos emlékeket köszönhetek neki. Összesen 15 blokkból fog állni, melyből 7 lesz kép, a többinek a sorsát még nem döntöttem el.
Az első 3 alapja már készen van de rengeteg hímezni való van rajta. Nagy izgalommal készítem, mert minden alkalommal, amikor csinálok rajta valamit elöntenek az emlékek, a jó érzések!
Történeteket akkor szeretnék hozzá írni, amikor már az egyes képek teljesen készen vannak!



1 megjegyzés:

Abile írta...

Az emlékeink nagyon fontosak az Életünkben. Fantasztikus dolog Tőled, hogy elkészíted ezt az ajándékot! Biztosan szívet melengető érzés lesz majd átadni! :o)