2008. november 24., hétfő

Végre megnyitotta kapuit a Babakiállítás Káposztásmegyeren!
Rendkívül nehezen jutottunk oda, de amikor végre sikerült nagyon megörültem.
A kipakolás, a rendezgetés és a díszítés is jó élmény volt. De most inkább beszéljenek a képek, mert vannak, akik már várják!
A vitrinek: roskadásig megpakolva!
Évi elhalt diófáján élő kis tündérkék repketnek!



Az álvány, amit Panni épített, rajta a babákkal (tildás), körülötte meg az állatokkal teli kosarak!Sok van még, de inkább megvárnám vele Exit, hiszen ő van ott a legtöbbet, amit ezúton szeretnék megköszönni!

4 megjegyzés:

idi írta...

Sjnálom hogy nem lehet kinagyítani.

ezkriszti írta...

Köszi a gyors beszámolót! :-)

Abile írta...

Nagyon jó lehet őket élőben is látni. :o( Sajnos nekem ez nem adatik meg, így érdeklődve várom a további képeket.
Kérlek, hogy a pontos nevedet és címedet küldd majd el nekem az email-címemre, hogy az ajándékodat tudjam postázni - persze a kiállítás után is jó, most gondolom el vagy foglalva. :o)

Budai Detti írta...

jó róla írni, mert nagyon szuper, de máskor is megyek még, akkor majd többet!

Abile: Komolyan már kész is? De jó! Akkor nemsokára küldöm a mailt!
Annyra azért nem vagyok elfoglalva.... Most éppen szipákolva, rekedten itthon vagyok, és 1-2 napig ez így is lesz! Túl nagy a hó(aminek amúgy örülök!)!