2008. december 1., hétfő

Kiállítás vége....
Végre van egy kicsi időm, hogy beszámoljak.....
Kellemetlenül érzem magam, mert annak ellenére, hogy ígértem, hogy sokat megyek a kiállításra, csak kipakolni és topiktalizni volt energiám (nagyon levett a lábamról a nátha).
Aki figyeli a többiek blogját, már tudja, hogy foltos társaink is megjelentek a találkozón szép számmal. Örülök neki, mert ezek szerint a babásság nem egy különálló faj.
Rendkívül jó volt a szombati nap: Gréta is és mi is élveztük. Ezúton köszönöm a férjemnek, hogy oly sokat figyelt a Grétára.
És amit eddig halogattam: Ajándékot kaptam Exitől, Pif volt!
Hétfőn reggel már a kis csomagommal várt, aminek már előre örültem: nem szoktam én ajándékot kapni. És ez volt benne:

Aztán nagyon bökdösött, hogy nem is ez az ajándék, hanem ami ebben van- és tényleg: utalványt kaptam, ami szerint bármelyik babáját választhatom a kiállítottak közül. Áll le, én padlót fogtam: komoly? És tényleg. Szombatra már meg s született a döntés miután sokszor átgondoltam a dolgot: A Mi életünkből nagyon hiányzik egy nagymama. Vannak szüleink de elég távol laknak, ráadásul nekik is sok gondjuk van. Örülünk ha havonta egyszer találkozunk, akkor is csak 1-2 órára. Gondoltam Exi elég nagymamás és tényleg olyan kedves segítőkész, melegszívű hölgyike, így az ő nagymama babáját választottam, hogy hozzánk is költözzön egy kis gondosság és soha ne feljtsem el, milyennek kell lenni, ha már unokáim lesznek.
Íme :

KÖSZÖNÖM!!!


A topiktali szuper volt. Finom volt a pogácsa is és jó volt a hangulat is. Gréta egyből megtalálta az elveszett babáit, amiket aztán becsületesen követelt is vissza, majd amikor megkapta, ölelgett őket. Akárhogy is nézem, kell még ilyen babakiállítás!

1 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Gréta tüneményes ezen a képen is, meg az életben is. :-)