2011. április 1., péntek

Ikea...

Az utóbbi időben én nagyon meguntam és megutáltam. Gyakorlatilag úgy voltam vele, mint a Mekivel. Gyorsétterem-gyorsbútor....
Ráadásul egyre stílustalanabb. Vagy épp ez volt a cél?
Na mindegy. Ma mentünk kaspóért (neten kiszemelt darab...), erre észrevettem, hogy egyre több az összeillő szín, forma és bútor..... Nicsak. Megjött az eszük, vagy a világ kezd hangosan kiabálni a kuszaság ellen? Jó tudom a legtöbbet eddig is lehetett kapni, de most egyre több romantikus, amolyan "régi ikeás" cuccot vélek felfedezni. Vagy lehet, hogy én kezdek jobban figyelni a lányosabb, szolid romantikus vonalra?
Csak egy pár nekem tetsző darab:


3 megjegyzés:

Halász Csilla írta...

igen ezek elég régi darabok....:)
azt az ágyat akkor néztem ki mikor a nagyobbik lányom volt annyi mint most a kicsi...
a nagy 13, a kicsi 1,5....:)))))
és az ikeát leginkább azért kedvelem mert mindenhez találsz hozzáillő tárgyakat-a párna mintájával még szalvétát is találsz....

Unknown írta...

Én szeretem! Mindig van ott valami nekem való! :)))

LBZsu írta...

Húúú, az a fehér fiókos ágy az én álmaim között is szerepel. A tesóméknak is olyan van az egyik kislánynál és én is szeretnék egyet a saját lányomnak is. Csak az az egy elhanyagolható probléma van vele, hogy a jelenlegi felállás szerint nem fér el a lányom szobájában. De gombhoz a kabátot alapon, legfeljebb átépítjük a lakást az ágy miatt. :)))