2011. január 8., szombat

:D Végre, kiút!

Nagyon utálom ám a telet ilyenkor, januárban! Egyszerűen elegem van a betegségekből, a hidegből, a távfűtésből és a bezártságból, a politikából, a szürkeségből.
De ma jó helyen voltam....
Régóta gondolkodom a továbbtanuláson és ha nem lett volna a felújítás, akkor már főiskolás is lennék, de milyen jó, hogy nem úgy hozta az élet!
Mert van az, hogy egyszerűen minden úgy történik, ahogy történnie kell!
Ilyen ez a suli kérdés is. Az már évek óta nem kérdés, hogy milyen irányba kell továbbtanulnom: nekem a textilipar jó. De az itthon nincs! És ez a nagy galiba! Nem lehet olyan helyen tanulni, ahol nincs szakoktató szakemberek és piac.
És azt kell mondanom, hogy nagyon szerencsés vagyok:
Ki kellett várni a soromat! Elmehetek oda, ahol van ipar is és oktatás is!
Még van pár körünk ami beüthet: és ahogy azt már megszoktuk be is üt!- de megyek a divat fővárosába. Itthon van még egy kis tanulnivaló (főleg francia az egész családnak!), de utána irány oda, ahova már nagyon régóta vágyódom!
/Most egy kicsit úgy érzem, hogy bilibe lóg a kezem, de nem csak én tartom reálisnak a váltást, hanem a család másik fele is!/



És közben más váltás is történt: Ejjkukk megszűnt a meskán! És én ennek örülök. De van egy csomó minden, ami még megmaradt..... Na azok nemsokára kiosztódnak.
2 hét múlva ismét munka lesz... Kicsit más, de remélem fog tetszeni. (És továbbra sem a meskán!)

10 megjegyzés:

Frivolina írta...

micsoda hírek!! ehhez képest az én váltásom kutyafüle:) gratulálok! igazi belevaló, vállalkozószellemű vagy, kívánom találd meg a számításod és persze mindenre kíváncsi vagyok továbbra is:)

Unknown írta...

Az egész család kiköltözik? Nem semmi! Most, hogy felújitottatok mindent és elmentek?
És valami baj van a Meskával?
Sok a kérdés...

Edina írta...

Az igen, nagyon bátrak vagytok, a legjobbakat kívánom hozzá!!!

Monaline írta...

Gratulálok a lehetőséghez!Egyben kicsit irigykedem,de persze csak jó értelemben:)

Szilvi írta...

Kívánom, hogy álmaid megvalósuljanak, a legjobb úton haladsz feléjük!

martimez írta...

Én szorítok nektek...nagyon klassz hír ez így mindjárt év elején,ha nagyon akarjátok szerintem sikerül és csodás élmény lesz !!!
Gondolatban elkísérlek, én is vágyódtam nagyon oda...

KisMesterek írta...

Tyűűűha!!Várom a fejleményeket!!

Aledi írta...

Ejha! Sok sikert! Szurkolok.

Budai Detti írta...

KÖszönöm lányok!
Kedvesek vagytok!
Nálunk is sok a kérdés, sok a teendő, de, mint írtam: van még időnk. Jó esetben 2 évig még itthon vagyunk, addig még suliba járok,és a család felkészül nyelvileg.
Dius: igen felújítottunk, és nem is fogjuk megbánni: annyira rossz állapotban volt, hogy már-már élhetetlennek számított a konyhám és így egy kicsit megemeltük a lakás értékét. Igaz ez mostanában nem számít sokat, de egy kicsit mégis....
Ráadásul nem tartom valószínűnek, hogy megválunk a lakástól, még akkor sem ha kiköltözünk, minthogy nem is tudunk...... Sok a hitel.

Unknown írta...

Igy már érthető!
Nagyon mesésen hangzik! Tudom, hogy kint sincs kolbászból a kerités, de kivánom, hogy megtaláljátok a mézeskalács házat! :)