2010. szeptember 8., szerda

Ajjajj..... :D

Ajándékot kaptam, Punkyjazz Ágitól! De még milyet! Olyan szépet, hogy csoda... Na jó, vettem, megrendeltem, mert annyira megtetszett a blogján a szivárvány, hogy amikor a blogtalálkozón találkoztunk, igenis kértem tőle egyet. Még aznap, vagy talán másnap küldte a mailt, hogy készen van! Na ez aztán a gyorsaság!
És a héten megkaptam! Olyan édes szépséges! És Ági egy tündér: küldött egy csuda édes kulcstartót mellé! Nagyon tetszik ám minden.
Ahogy a kulcstartó felkerült a csomóra, mellé a pénztárca, olyan jót nevettem: Milyen édesek ezek így Byme Évi levendula felhőcskéjével! Illatos ég! :D

Szóval már 3. éve nézzük ezt a konyha felújításosdit. Olyan nagyon régóta, hogy egyszerűen már nem hittem, hogy valaha eljön az a nap, amikor végre megkezdődik a rombolás, por, kosz, és épülés. Magyarul KÁOSZ!
De jövő héten tényleg jönnek! Itt lesznek a munkások és építik a káoszt! Jó lesz! :D
Szóval a munkákat egy kicsit hanyagolnom kell, tehát restanciáim lesznek, amikért előre elnézést kérek, de ha már túlleszünk a kritikus 2 héten, gőzerővel és sok pozitív érzéssel látok neki újból!
Addig is, csak egy kis előzetes a konyha milyeségét illetően:

Én ezt ezt a csempecsaládot már akkor kinéztem, amikor még meg sem vettük a lkást, de a sok-sok rosszaság miatt letettem ról. Aztán most, ahogy jártam-keltem mindenhol beleszaladtam. Ez az igazi, a legszebb és a leginkább hozzánk való. Igaz az árától rendesen dobok egy hátast, de végülis ezt fogjuk nézni remélhetőleg jó sokáig, és nem fürdőbe kell. Így elég belőle csak egy pár nm. Viszont a dekorja még nem biztos..... Ugyanis annak darabja 6000 fölött van! :O Nem nem négyzetmétere! Darabja! Szóval a csempe magában, magától lesz nálunk díszes, de sebaj. Majd 3 év múlva a dekorok is meglesznek. :D

Ja! És mivel mindennek nekem kell utánamenni, ezért egész héten a lábamat koptattam. Előszeretettel hallgattam ezt a metrón:



2 megjegyzés:

PunkyJazz írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik!! Köszi szépen! :)))

Zizou írta...

És ha tudnád, hogy a szivárványos az én fejemből pattant ki, rendelésre megcsinálta nekem az Ági, ezzel megyek be és jövök ki nap mint nap a munkahelyről. (benne van a beléptetőkártyám) :) Imádom én is, olyan vidám :))