2010. április 1., csütörtök

Interjú és hajnali romantika

Krisztallit, aki maga is szentendrei, kért fel, hogy meséljek a munkám és a családom közti kapcsolatról. Aki kíváncsi itt elolvashatja az interjút. DE azt gonodolom egy kicsit magyarázatra szorul egy mondtaom (mondjuk ez leginkább magamnak magyarázkodás...). Mint azt olvashatjátok, én "Otthon a gyerek" párti vagyok. Ennek ellenére Gréta egy szorgalmas bölcsis: ez elsősorban azért van, mert Gréta már kicsiként is nagyon nyitott és társaságkedvelő gyerek volt. Mivel sajnos még nincs testvére, jobbnak láttam, ha a bölcsiben barátokat talál, minthogy itthon velem egyedül tölti el (a számára unalmas játékokkal) az időt. Szerintem nagyon jót tettünk neki, mert sok kedves barátja van, minden napja élményteli és izgalmas. Jól fejlődik. A másik oka a dolognak csak annyi volt, hogy én is elmentem ám dolgozni "munkahelyre", de válságosdi ott sem kímélt sokakat, köztük engem sem. Hozzátartozik a dolohoz, hogy nem is szívesen dolgoztam ott: én a mostani munkámban, a varrásban tudok kiteljesedni.


És íme a Hajnali romantika, mert nem csak a számat (illetve kezemet) jártatom: Itt már megtalálható! Egy kedves barátosném készítette a rózsákat, én meg kitaláltam mi legyen belőlük.


1 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Ha most nem írsz külön szöveget, nem is tűnt volna fel, az "ellentmondás". :-)))