2010. április 5., hétfő

Húsvét nálunk...

Nálunk is járt a nyuszi. Igaz nem volt nagy Húsvétolás, de azért a jóbol itt is kijutott: vasárnap csodás reggele volt Grétának. Kis barátaival: Ábellel és Bálinttal tojást (pontosabban kis nyuszi csomagokat) szedtek a kertben. Nagy volt az öröm és az izgalom, és mindhárman teli kosarakkal mehettek haza. Gondolhatjátok mennyi csokit evett meg az én torkos kislányom...


Szombaton voltunk a Vörösmarthy téren. Szuper volt: és elmondthatom, hogy Gréta nagyon oda van a népzenéért és néptáncért. Rendesen utánozta a lányokat, fiúkat. Volt óriás tojás festés is: nagyon szépeket festettek a gyerekek.


Ja és hogy miért is mentünk mi a tére? Hát mert én nem tudok tojást festeni, és gondoltam inkább beszerzek pár mívesebb, profik által készített darabot. Pesten Gréta választott is egyet, de gondoltuk többet fogunk Szentendrén találni. No tévedtem, mert igaz voltak szép tojások, de olyan áron, amiért én szégyeltem magam..... Szegény túristák!
Mindenesetre bementünk a Frei kávézóba. amiről regéket hallottunk eddig, és ezt csak igazolni tudom. Nagyon jó volt, és gyerekkel is élmény tud lenni!
Hétfőn jöttek a locsolók, megkapták a tojásokat, aztán pihentünk. Jó volt!

1 megjegyzés:

LARION írta...

Van nálam egy meglepi, Neked! :))