2010. március 8., hétfő

Édes napok....

...mert a hétvége nagyon édes lett. Először is ez a csodás Alíz....., majd tegnap elmentünk marcipán múzeumba. Gréta csodásan érzete magát és az én legnagyobb fájdalmamra minden együttérzés nékül befalt egy marcipán csigát! Jó volt!
A délutáni alvás után pedig elmentünk a megújúlt Horváth cukrászdába. Nagyon szeretjük már régóta, az esküvői tortánk is onnan volt. (Finom is volt, szép is, de kevés....)







Nem is igazán megújúlt, mert egy egészen új cuki volt! DE akkora, hogy nagyon meglepődtem.....Csodás, színes, kényelmes és még olcsó is. Majd megbeszéltük, hogy felmegyünk a sütizés után az emeletre...... No mintha a csokigyárba léptünk volna, éppcsak Willy Wonka hiányzott. Én még ebben az országban ilyen hellyel nem találkoztam: cukor hegyek, nyalóka várak és ez van még a wc-ben is! És ha ez nem elég, akkor elvarázsolják az embert a virágos muffinok, a cserepes csokitorták és a futurisztikus fények. A cukorka boltban én órákat tudtam volna válogatni a sok színes finomság közül, erre kicsi lányom (aki most az egyszer vásárolhatott volna magának) csak egy egyszerű gömbnyalókára vágyott...... Hú de jó élmény volt!


Fotók Innen!


Azt már meséltem, hogy Gréta szülinapjára ágyat szeretnénk venni. No ez a felállás egy kicsit megváltozott, mert inkább bringa lesz: az egész családnak! (....én is belépek végre a ""bringával közlekedők" társaságába- - - csak a kocsisok ne utáljanak meg érte....) És ha már tegnap ott jártunk, és Gréta amúgy is elelete (emeletes) tortát szeretne, így kinéztem ezt:





Fotó Innen!

Ja és a zene lemaradt: (olyan hangosan érdemes hallgatni, amilyen hangosan csak lehet, és érdees lábbal dobolni és kézzel tapsoni, a többivel meg biccenteni !-D ) a dolog lényege 3:24-nél kiteljesedik!!!!

3 megjegyzés:

boGár krea írta...

Én is nagy csodálója vagyok ezeknek a műremekeknek! Csak úgy szoktam nézegetni a honlapjukat, gyönyörködés céljából...:)
(Húú, mekkorát nyeltem!!!)

Csilla írta...

Ez a torta olyan, mintha Te varrtad volna :)))

Budai Detti írta...

Hehe!:D- mondom, mostanában ilyen a kedvem!
Ja és a zene lemaradt......