2010. március 5., péntek

Crazy Quilt

A foltvarrásnak ezt a területét szeretem a legjobban, mert itt aztán mindent lehet és úgy, ahogy... Arra talán már mindenki rájött, hogy rajongok a kiegészítőkért: látszik is mindenemen. Szeretem a gombokat, farkasfogakat, csipkéket, horgolt és varrott virágokat. A crazy quilteknl mindent szabad használni, attól a legérdekesebb, ha sok különféle díszítés van rajta. Bevallom, annak ellenére, hogy már nagyjából 2 éve csodálom ezeket a munkákat még nem csináltam..... Eddig. Ma nekileselkedtem és varrtam egy kis edényfogót magamnak. Itt az edényfogón is hangsúly van, mert én nem szoktam nagyon főzni meg sütni, de a múltkori betegség után változtatunk egy kicsit. Nem kicsit nagyot.
És itt kérnék is egy kis segítséget: fel lehet valahol lelni olyan praktikákat, amivel a nemevő gyerek is megtanul szépen étkezni? Gréta nagyon elszokott attól, hogy együtt együnk, mert mostanában Apjuk is később jár, így elmaradtak a nagy családi kajálások.
Szóval lelkesedésemben ilyen lett az edényfogóm:



Jó nem a legtökéletesebb, de ez volt az első ilyen. És biztos, hogy fogok még ilyet csinálni, mert nagyon élveztem a munkát vele.

És készült megint egy tolltartó, mert ma nagyon madaras, csiripelős kedvemben vagyok (biztos a nap teszi....):

7 megjegyzés:

bruercsi írta...

Nagyon klassz lett! Nekem teljesen őszi hangulatom lett az edényfogódtól. :) Nagyon hangulatos!!

Aledi írta...

Nem mondod, hogy tényleg edényfogónak fogod használni? Nem sajnálod? Nagyon szép lett.
Rosszul evő gyerekhez tudok jó megoldást, de az legalább 9 hónapba telik : )

eszterda írta...

Nagyon szép lett! Tetszik nagyon! Még egy ötlet, amivel egyszer foglalatoskodni kellene!

Kata írta...

Nagyon tetszik! És ezek a csodás színek! Biztos feldobja a konyhád is :)

Szera írta...

Nagyon tetszetős! :)

Ida13 írta...

Én meg azt hittem a kép alapján, hogy nekem készült!LOL
Nekem az jött be etetés terén, hogy gyertyát gyújtottunk és akkor fújhatja el, ha rendesen evett.Addig az asztalhoz sem lehetett ültetni.(ne kérdezzétek, hogy annak előtte hogyan oldottuk meg!) Aztán pedig ment már gyertya nélkül is.

Csilla írta...

Itt a gyönyörűszép tolltartóm! :) :) :)