2010. január 5., kedd

Álommanó és kicsiny barátaja

Bocsi az előző meséért, de már nagyjából egy hete kialakult a fejemben, hogy miképp is lesz tálalva "Álommanó" Grétának.
Ugyanis nagyon roszzul alszik mostanában az én kicsi lányom: éjjel gyakran felriad a rossz álmok miatt, zavarják a körülöttünk élők hangjai. Ettől napközben fáradt és nyűgös, és én nagyon sajnálom őt emiatt.
Még ősz elején kezdtünk el manóról mesélni - orvos tanácsára- hátha megnyugtatja. És egy darabig be is vállt a dolog, de mostanában ismét nagyon zaklatott lett és már nincs meg a dolog elbűvölő része.... Kifogytunk: sajnos nem találtuk sehol olyan állatot, vagy mesét, ami megnyugtatná. Aztán Szarvasmicinél egyszer csak megjelet egy igazi manó! Olyan, amilyennek mi elmeséltük Grétának a manót.... Így megbeszéltük Micivel, hogy hozzánk is beköltözik egy ilyen kis csudapofa.
És ma megérkezett: dobogó szívvel, nagy várakozással nyitottam a csomagot és ott volt! Ha hiszitek ha nem: a szavam is elállt, annyira élethű és barátságos teremtmény. Méretre, anyagra is pont olyan, mint egy manó és Gréta is szívesen fogdossa!
Nem mutattam meg Grétának, amikor hazaértünk, mert úgy beszéltük meg, hogy az esti rutint követően, amikor már nyugodt állapotában van becsönget majd valaki. És így is lett!
Na örülök, hogy nem fényképeztem, mert így minden pillanatát kiélvezhettem ennek a nagy örömnek. Csodás volt. Kedvesen- először kicsit távolságtartóan kezelte (hiszen tényleg élőlény: lelke van, ez látszik rajta!), de amint rájött, hogy ki is ő, mi is ő, barátságosan magához vette. Alvás előtt puszit adott neki és mondta, hogy ez az ő "nagy manója". Azt hiszen beteljesült Gréta vágya: kapott egy igazi Álommanót, aki vigyázhat rá!

Köszönjük szépen! Igazán nagy örömet okoztál nekünk Mici!

Más:
Ma van a barátnőm születésnapja és bár nem szoktunk ajándékozni, most mégis készítettem neki egy kis csomagot. Örült neki.



Csináltam egy neszit és egy bevásárló szatyrot, aminek hosszú lett a pántja, hogy akkor is kényelmes legyen, amikor épp gyerek után kell rohangálni.




Szép nap volt a mai!

3 megjegyzés:

eszterda írta...

Nagyon szépek a dolgaid! Végre idetaláltam!

Budai Detti írta...

Ma este lesz!! Már a bölcsibe is elvitte, egész reggel szorongatta, meg puszilgatta!

Abile írta...

Milyen nagy öröm a pici Lánynak! :o))
A Barátnődnek készített ajándékok csudaklasszak lettek!