2009. december 3., csütörtök

Állapotjelentés

Meggyógyultunk, úgyhogy megy az élet tovább!
És megvolt a bölcsis vásár is! Nem is reméltem, hogy ennyire szuper lesz: sok szülő és barát segített mindenféle egyszerű dolgokkal: volt gipszből öntött angyalka, rengeteg mézeskalács, üvegdíszek....stb. Nem mondom, hogy hatalmas összeg jött be, de ahhoz képest, hogy most tartott a bölcsis csoport saját vásárt először, sok pénz gyűlt össze. Ennek nagyon örülünk. (Kicsit sajnálom is, hogy már csak 1 évünk van a bölcsiben, mert nagyon megszerettük.)
A vásárra igazából nem sokat tudtam készülni, a betegség is és a vizsgázgatás is megnehezítette az életet mostanában.
De a sulinak is vége és sikeresen zárult ez a történet. Tehát mostmár társasház kezelő is lehetnék, ha akarnék.... (Nem hiszem, hogy ez lenne a fő vonalam :-/ ) Beérem én a saját kis 9 lakásos házunkkal, evvel is lesz épp elég munka. Tetőt kell szigetelni, fűtést kell korszerűsíteni, lakást kell kialakítani a padlásból, és tárolókat kell kialakítani. Mindenre van lehetőség, csak el kell kezdeni szervezni a dolgot. Én evvel kapcsolatban elég optimista vagyok, mert szerencsére jó a lakóközösség, nincsenek bolond lázongók!
Ezek kerültek ki mostanában a kezem alól:



Nincsenek megjegyzések: