2009. november 30., hétfő

Állapotjelentés

Helyzetjelentés:
Jól vagyunk! Ma már voltunk levegőn is, Gréta egészen kivirult a játéktól, a huncutkodástól. Szerintem szerdán már mehet bölcsibe, ha addig nem jön közbe semmi.
Apa is jól van, még semmi jele betegségnek, remélem nem is lesz!
És én is megvagyok. Tegnap voltunk dokinál ügyeleten, valószínűleg nagyon kimerültem, leesett a vérnyomásom. Úgyhogy most tempóból visszavéve fogom folytatni a decembert, és letojom a kitűzött célt. Még holnap van a szóbeli, aztán békés készülődés lesz!
Nem akarok olyan túlhajszolt karácsonyt, mint tavaly, idén többet fog kapni belőlem a család!

És a családnak most komolyan fő a feje: Történt, hogy a nyáron vettünk egy midi billentyűt a géphez, hogy tudjunk zongorázni néha. Ez nagyon tetszik Apának, ezért már 3 hónapja nap, mint nap keresi a számára tökéletes szintit. Megbeszéltük, hogy karácsonyra beleszállok. No ez elég halovány szándéknak bizonyult, amikor rájöttem, hogy nem egy kategóriáról beszélünk! És már 2 napja egyfolytában ez a téma: megéri-e venni egy komolyabb hangszert, ami önmagában is zenél, vagy inkább egy rendes kalapács mechanikás midibillentyű is megteszi? Én nem tudok dönteni: nálam leginkább egy rendes zongora játszana, mondjuk 10 év múlva.....

Nincsenek megjegyzések: