2009. október 14., szerda

Ma ugyan itthon van velem kisasszonyka, de mégis tudtam varrni! Bezony! Ez nagyon nagy szám má! Általában nem hagyja, hogy dolgozgassak, de most nagyon rendes kislány, és egyedül játszik a gyurmával anya mellett.
Azt hiszem megint valami változás van a kis fejében. Nem hisztizik annyit, mint mondjuk 2 hónapja, és megérti amit kérek tőle (pl. menjen arrébb, ha mosogatok.... Eddig nem tette, mindig körülöttem sertepertélt, és így elég nehéz volt vele a házimunka).
Aztán mesenézés közben próbál énekelgetni. Nagyon édes! Még csak ilyen szótöredékek jönnek ki a száján, de érezni, hogy nagyon akar énekelni.
Szóval varrtam, méghozzá zsírkrétatartót. Egyet Grétának, egyet a Meskára, de lehet, hgy lesz még. Nagyon aranyos anyagokat sikerült tegnap találnom a körúton. A lányok is nagyon kedvesek voltak!



Aztán beszámolok egy elmaradásról: a gurulós babámról! Bizony! A babás fórumon elkezdtük varrni a gurulósokat és az, amit én kezdtem, most érkezett meg hozzám vissza! Óh, hát nekem nagyon tetszik, amit a lányok műveltek a test-babámmal. Fantasztikus a haja, kifejező az arca, és a ruhája...... Hát nagy öröm nekem, hogy ilyen lett a vége. Szerintem fantasztikus! És akiknek ezt köszönhetem: Beszand, Ktimó és Amaranta.








És amit én készítettem belőle a legelején:

Nincsenek megjegyzések: