2009. augusztus 20., csütörtök


Szolgálati közlemény játék ügyben!

Úgy látom kevesen látták a felhívást a játékomra így arra az elhatározásra jutottam, hogy 23-áig meghosszabbítom. És a szabályokon is változatok egy kicsit:
1. Írjatok ide egy kommentet, hogy akartok nyerni egy alapanyag csomagot. (Aki játszik az vállalja, hogy szeptember közepéig a kapott anyagok valamelyikéből készít valamit a testvérem születésnapjára).
2. Kiteszi a blogjára a képet!
3. 23-án este visszanéz, hogy nyert-e.
Azok, akik már jelentkeztek, azok már jelentkeztek, nem kell mégegyszer!
És egy kis ízekítő a csomagból (ízelítő, mert nem a teljes csomag!)

8 megjegyzés:

Ledorka írta...

Ejjkukk, én jelentkeznék. :) Kiteszem az Öltögetőre is a képet. (http://oltogeto.blogspot.com/)

Budai Detti írta...

OK!
Köszönöm!

Lente Julcsi írta...

Én is jelentkezem!

Mehike írta...

Én is bejelentkezem. Csábít az anyagcsomag:-)

Ida13 írta...

Vállalom én is. Szép kis ajándék mennyiség!

KicsiKató írta...

Ééééén sem bírom tovább izgalmak nélkül, szívesen játszanék:) Mindjárt írom a bejegyzést a blogomba:)

Silerika írta...

Jelentkezem én is! :))

N.Zsuzsi írta...

megbeszéltem magammal, hogy lenne rá szabad kapacitásom, ha nyernék, és varrnom kellene ;) szóval jelentkezem.