2009. augusztus 23., vasárnap

És ma elérkezett a nap!
A játéknak vége, eredményhírdetés következik!
Nagyon elhúzódott az esténk, így éjfélkor történt a sorsolás.Felírtam (remélhetőleg) mindenkit a listára. Egy név (Rosa) nem látszik, de az is rajta van!


A kedvesem keze volt az, mely kihúzta a nyertes nevét a szütyőből:

Gratulálok Ida13! Szerintem jó helyre megy az ajándékcsomag! Igazán lesz értékelve szerintem. Jövő héten feladom az ajándékokat!


És ha már az esténkről van szó, akkor mesélek egy kicsit.
Iszonyat amiket néha átélünk Grétával. Talán már meséltem, hogy 2 hónapja baba született nálunk, ami teljesen megviselte a kislányomat. Az összes szokásunk, a napi rutinunk odaveszett, de a rácsoságynak is vége lett. Ellenben vele kell elaludnunk. (Ezt nem helyeslem, mert mások ilyenkor pont elválasztják a gyerekeket és nem vele együtt alszanak....)
A másik komoly problémánk a bili volt, amivel eddig egyáltalán nem haladtunk, holott már nagyon időszerű lett volna.
Erre tegnapelőtt, mint a villámcsapás szobatiszta lett a lányom! Pelusba csak egyszer ment, az is véletlenül. Igen ám, de éjjel meg nem alszunk úgy pörög. Halottam már ilyet, hogy ekkora sokk a szobatisztaság gyereknek, de hogy pont velünk essék meg az ilyen. (Fogzáserősségből is mi visszük a pálmát az orvosunk szerint: minden fog 2 hét náthával 1 hét erős hisztivel és fenéken nagy sebekkel járt.)
Na ma este nemhogy elaludni nem akart, de a szobáját is elkerülte messzire. A citromfű tea segített. Meglátjuk meddig alszik!

5 megjegyzés:

Mehike írta...

Gratula a nyertesnek

Abile írta...

Gratulálok a nyertesnek! Nagyon jó neki, hogy sok-sok szépséget kap! :o))

Ledorka írta...

Gratulálok én is! :)

Ida13 írta...

Huúúú! Wowww! Alig kapok levegőt!!!
Az öröm óriási, az izgatottság nagy!
Köszönöm szépen a lehetőséget, a nyereményt és a gratulációkat is.

Silerika írta...

Gratulálok a nyertesnek!!