2009. május 12., kedd

Régen írtam már!
Pedig sok jó dolog történt!
Mint, azt már a múltkor is írtam Anyukámnak volt a születésnapja. Pont hétköznapra esett. Testvéremmel úgy döntöttük, hogy jól meglepjük: bementünk hozzá a munkahelyére és vittünk neki ebédet. (Az ilyen jellegű dolgokat néha meg lehet engedni az ő munkahelyén, mivel a főnökei nagyjából egész életében ismerték anyut és minket is.) Nagyon boldog volt és ami a legnagyszerűbb volt, teljesen meglepődött.
Ekkor már elkezdtük tervezni a hétvégét, hogy vasárnap is meglepjük. Mondtuk Anyunak, hogy sajnos a hétvégén nem tudunk menni, dolgunk van. Nem is erőltette a dolgot. Apuval megbeszéltük, hogy úgy intézi, hogy mindenképpen otthon legyenek. Már pánteken megvolt a nagybevásárlás, majd szombaton a főzés. Mivel nem mindenki eszik meg mindent, ezért otthonra mindenből sokat kell főzni. Anyunak minestone levest készítettem, míg Apu gulyáslevest kapott. Megbeszélés szerint én csináltam a salátát, a meggyes piskótát és a rántott húst, a tesóm pedig barackos pulykát készített.
Amikor hazaértünk és beálltunk a parkolóba, Anyu arcát fényképezni kellett volna, olyan nagyon meglepődött. Persze a kajára sem számított, annak is nagyon örült.

Születésnapjára edényeket vettünk, és azok is nagy sikert arattak. Boldog volt és Mi is, hogy örömet szerezhettünk!
Gréta mostanában "Papás" korszakát éli. Álandóan a Papával szeretne játszani, vele kell autózni, kirakózni és telefonálni.

Ja és Ábel is van ám! Már írtam róla régebben: Gréta legjobb barátja. Mostanában sokat lógnak együtt, ölelgetik és puszilgatják egymást. Valami egészen különleges érzés fog el, amikor látom, hogy mennyire szeretik egymást. Nem is az van a dologban, hogy Mi anyukák összejárunk és megszokták egymást. Éppen fordítva: Valahogy Ők akarnak egymással lenni. Egyszerűen kikényszerítik, hogy találkozzanak. Aztán eszembe jutot, hogy miért is van ez a hátborzongató érzés.

Már régebben meséltem a Csodás álmok jönnek című filmről. A legutolsó jelenet az, amelyik miatt olyan félelmetes ez az egész számomra.
Aki esetleg nem ismeri a filmet: Egy szerelemről szól a film, melyben a szerelmes hőspár életen és halálon keresztül egymásért harcol. Igazán csodálatos képekkel és jelenetekkel fűszerezett filmről van szó. Ugyan én mindenkinek ajánlom, de mi 2 évig kerestük, mire végre 1 darabot sikerült szereznünk leértékelve. Hátha az érdeklődők hamarabb hozzájuktnak. (Médiában volt! :P) Itt!
És varrtam is: 2 szütyőt Gréta apróbb játékainak. Nagyon kedveli őket.


Nincsenek megjegyzések: