2009. május 14., csütörtök

Ismét egy kis filmezés:

Ma, ezen a borongós és nagyon keserű napon, azt hittem, hogy nem lehet engem kizökkenteni az egyhangúságból. Mostanában amúgy is nehezebb időszakomat élem, így örülök, ha sikerül valami olyan dologra lelnem, ami felvidít.
HBO filmes csatornára lapozva, nézem milyen filmek lesznek, amiket úgysem fogok megnézni. Hát a felsorolásban felfedeztem egy olyan filmet, amiről még nem is hallottam: Arc!

Olvasom miről lehet benne szó, gondoltam mégis megnézem, hátha valami izgalmas dolog! Ledöbbentem, hogy a 10. percnél járva már érződött, hogy ez jó! És tényleg nagyon jó film.
Persze nem mindenki szereti a misztikus, kicsit borongósabb hangulatú filmeket, de azoknak elmondom, hogy szerintem akkor is jó, mert a vége valamiféle Amelie szerű eufóriába repít!
Amúgy érzésre az Ollókezú Edward, a Mélység titka és a Halálsoron jutott róla eszembe. Mivel mindet nagyon értékes kincsnek tartom, ez is beáll a sorba.
Fogalmam sincs, hogy hogyan lehet beilleszteni filmrészletet, így itt megtalálhattok egy kicsit a filmből !

És a másik ok, amiért még nagyon tetszik ez a film:
Az elmúlt pár napban sokat érdeklődtem a csillagászat iránt, és elég sok dolgot olvastam fizikusokról, csillagászokról. (Gondolkodtam, hogy fogok egyszer szerezni egy jobb távcsövet, mert nagyon érdekesnek találom az eget :P.) Több alkalommal találkoztam Einsteinnel 1 hét alatt, mint egész életem során. Most, hogy a filmen túl vagyok, szerintem Einstein nemcsak a legbriliánsabb elme volt a világon, de a legszimpatikusabb fantáziával is rendelkezett!

Nincsenek megjegyzések: