2009. április 5., vasárnap

Mostanában megint egy kicsit kevesebbet voltam!

Eltelnek ám rendesen ezek a szép tavaszi napok! De most akkor írnék egy kicsit a hétvégéről:
Pénteken kezdődött az egész! Gréta rendkívül jól érezte magát, mert kis barátjával Ábellel voltunk játszóterezni. Nagyon élvezi, hogy szabadon rohangálhat, hogy csúszhat a csúszdán, és a homokozástól egyenesen a mennyben érzi magát!
No, gondoltuk mi pénteken délután, hogy megyünk valami vadasparkba, vagy valami szabadba!
Nem, nem! Szombaton egész éjjel szenvedtem, orvosi dolgok miatt! És akkor reggel mentünk is az ügyeletre! Több, mint 4 óra várakozás után orvos behív, mondom a panaszom (amiről tudom, hogyha nem kapok rá hamar gyógyszert, akkor nagyon elharapódzik és akkor már nem tudnak segíteni sokáig!), erre orvos barátunk igen gyorsan rávágja, hogy : "Magának csak ennyi a panasza?" Telefont ragadott és hívta a másik ügyeletes orvost, hogy ő márpedig ilyenekkel nem foglalkozik, majd kiment a helységből és rámzárta az ajtót! Férjem odakint aggódott, hogy mi a baj!
10 perc múlva másik orvos megvizsgált: Jó, hogy elmentem, orvosságot írt, vissza kell majd menni, majd eljöttünk!
Este a már megszokott módon fenti szomszédaink pakolásztak, játszottak. Ez nálunk sajnos elég gyakori, de a baj az az, hogy nincs rendes szigetelés, és minden léptük egy elefántéhoz hasonló itt lent! 11-kor már nagyon idegesek voltunk, Gréta is ijedten ébredt a püffenésekre! Felmentünk, gondoltuk csak meg lehet beszélni! Csengetés egyszer: "Anya asszem csöngettek. " 2 perc ácsorgás, majd ismét csengetés: "Anya mondom, hogy csengettek!" Na anya ajtót nyit: " Már megint hangosak vagyunk. Tudom titeket már este hétkor is zavarunk!" (Hozzáteszem, hogy egyszer szóltunk nekik este 7-kor, amikor babazsúrt tartottak teljes hangerőn és elfelejtettek szólni, hogy ilyen lesz náluk! Grétát meg rendesen le fektettük /mit sem sejtve, hogy itt buli lesz fél órával később/, ahogy szoktuk és akkor is álandóan ijedezett!)
Aztán kiderült, hogy őket az zavarja, hogy mi reggel 6: 30-kor kelünk, merthogy bölcsibe járunk (amit nem értek, mert ők is járnak oviba!)! A lényeg, hogy ők nem szólnak semmiért, "mert Ők nem OLYANOK!" Szégyeljük magunkat, hogy nem tudunk pihenni! Mit lehet az ilyen helyzettel kezdeni?????? Teszem hozzá, hogy októberben az orvosom már írt fel nekem altatót, mert annyira nem tudtam pihenni, hogy teljesen zombi voltam hetekig! Nem váltottam ki, mert félek, hogy annyira elaludnék, hogy nem hallanám Grétát, ha baj van!
Szóval ellentétben a többi hétvégénkkel, most nagyon rosszul éreztük magunkat, Gréta is nagyon nyűgös és ideges!
Erre ma reggel nézem Mici oldalát és NYERTEM! :D:D:D:D:D:D Életemben először!!!! Nagyon szépen köszönöm, és tényleg csodás a kis lurkó!!!!! Jó volt a játék!
Ja és a múltkor lemaradt a falfestés képe! Íme: (bocsi a képek minőségéért, de kicsi a szoba!)




2 megjegyzés:

Abile írta...

Meg tudom érteni az aggodalmadat! Én is akkor vagyok mérges - amúgy nyugodt típus vagyok - ha a gyermekemnek okoznak kellemetlenséget!
A szoba gyönyörű lett! Igazi kis mesebirodalom!

Panti írta...

Gréta szobája csoda szép lett.
A szomszédon meg "nézz keresztül", úgy sem lehet az ilyenekkel szót érteni.
Nekünk volt egy szomszédunk mikor még panelban laktunk. Bömböltette a HiFit, üvöltött a zene, mikor szóltam azt válszolta, hogy ő sem szól ha sír éjjel a gyerek, hogy halkítsam le. A lányomat meg nem győztem csitítani. Hál istennek hamar elköltöztünk. Az biztos nagy az isten állatkertje. Altatót tényleg ne használj, kívánok szép álmokat minden estére.