2008. december 25., csütörtök

Csak egy pár kép a karácsony esténkről, de előtte egy kis beszámoló:
Végül mégis lótifuti lett a 24-e. Süt, főz, takarít, süt, főz, takarít..... majd paccs és már tört is Gréta lábai előtt a meggybefőtt. Nem lépett bele, de nagyon meglepődött, Annyira, hogy sírni sem maradt ideje, mert addigra Apa bevitte, és ott már nem kellett. DE én ott maradtam a befőttel és a maradékaival. Egy idő után csak feltakarítottam, de ismét megbizonyosodtam róla, hogy a felújítást nem szabad tovább halogatni. A kitört fúgákba és a rosszul rakasztott járólapk alá is ment a szilánkokból. Kb. 2 óra volt mire végeztem a feltakarításával.
Aztán Petiék is megjöttek, mert ezidő alatt elmentek a Nagyiért, mert most vele töltöttük a Karácsonyt.
Végre sikerült is letenni Grétát aludni fél háromkor, addig díszítés, főzés és kapkodás ezerrel, és persze lábujjhegyen.
4-kor kelt a kisasszony, majd jött a nagy pillanat. Innentől jöjjenek a képek, mert magukért beszélnek:







1 megjegyzés:

Abile írta...

Ez a legszebb a Karácsonyban. A gyermeki rácsodálkozás...