2008. október 13., hétfő

Határtalanul élveztük....

Nagyon jó volt a Foltvarrósok várban tartott kiállítása!
Csodás képeket készítettek a művészek, lélegzetelállító technikákat használtak.
Szombaton mentünk először piciny, de határozott családommal a kiállításra. Mivel ők inkább a rohangálós és kevésbé kiállításokra járogatós fajtából valók, nagyon unatkoztak, de azért néha elcsíptem egy-egy "...de szép! Nézd csak Gréta..." mondatot.
Eddig is nagyon tetszettek a szép patcwork képek, takarók, és nagyjából kedvet is érztem, hogy megpróbáljak én is ilyesmit készíten. De valahogy nagyon megtorpantam annál, hogy milyenek a blokkok, mennyire szabályokhoz van kötve. De tévedtem! Elképesztő, hogy egyesek mennyire kifejezőek tunak lenni a képeiken keresztül. Hagyományos, szabadművészetű és játékos lelkületű emberek műveivel találkoztam a hétvége folyamán, melyek elindítottak egy olyan úton, amelyen remélem megállom a helyem és én is szépeket varrhatok.
Eddig a babákat tartottam a saját utamnak, de talán a foltvarrás lesz a párja.
Vásároltam a vásáron vágókést, táblát, anyagokat és sablonokat.
Készítettem képeket is, de sajnos még mindig nincs meg az adatkábele a fényképezőmnek, így csak később tudom pótolni őket!

Összességében úgy tudom megfogalmazni az élményt: Tényleg határtalan volt...

Nincsenek megjegyzések: