2008. augusztus 29., péntek



Hát az a helyzet, hogy varrtam babákat a felhívásra. Nagyon élveztem a dolgot.... az unalmas egyhangú napokat kicsit változatossá tette ez a dolog. Grétának is nagyon szeretek varrni, de ő általában negyed percig értékeli (el van kényeztetve egy kicsit). Remélem, hogy a számomra ismeretlen gyerekek legalább annyi történetet fognak eljátszani velük, mint amennyit én varrás közben kigondoltam. Szeretek ábrándozni a gépzakatolás közben és úgy vettem észre az elmúlt évek alatt, hogy csak akkor leszenek szépek és jól kidolgozottak a munkáim, ha közben valahol máshol járok lélekben. Persze minden öltésre figyelek....:P


Mindemellet az elmúlt hét egyik nagy történése számomra az első xszemes művem megvarrása volt. Egy ideje már szemezgetek a dologgal, mert szeretnék Grétának csinálni pár szép képet a falára, mert most elég egyhangú még a szobája. Tehát elmentünk a Westendben lévő kézimunka boltba, vettem egy mintafüzetet, fonalat és még aznap este elkezdtem egy gombát varrni. (Gréta jele a bölcsiben a gomba lesz!) 3. napon elkészült, bár a kontúrt visszabontottam, mert nagyon erősnek találtam. Jó kis móka ez!

1 megjegyzés:

mmama írta...

Kedveském, megnéztelek de miért csak most? Tessék feltenni az elérhetőségedet a topicba.
Nagyon szép dolgokat müvelsz.
Ha nem jelentkezel nálam nem látlak meg én sem.
Kérem a cimed, neved az e-mailomra.
Te vagy a 2/1 es PIF-esem.
/exiefo nick alatt /