2012. november 6., kedd

Új élet, új érzések

Az egyik legjobb dolog, ami történt velem eddig, hogy eldöntöttem, hogy a sulit végigviszem. Nem csak a tanult dolgok miatt, de a saját kis életem miatt is. 
A suli nehéz időbeosztása miatt be költöztünk Budapestre. És ez egy igazán szuper dolog. Úgy érzem szabadon mozoghatok, a gondolataim is szárnyalnak, és csupa-csupa értékes tapasztalat vár rám és a családomra minden nap.

Miután ilyen menete van most az életünknek, sok dolog meg kell hogy változzon. Elsősorban az, amit itt mutatok- merthogy sok töprengés, kihagyás után, arra jutottam, hogy végül is én szeretem megosztani, azt, amit látok, ami hatással van rám. Ugyanakkor nem szeretem az ismétléseket... És bizony nagyon más ingerek érnek, mint eddig. 


Egyre komolyabb szerepe van életemben a ruhatervezésnek, a változó divat gondolatának- ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy én át szeretnék menni egy divatblogba- ahol a legújabb, leg"trendibb" dolgokról számolok be..... Na azt azért nem. Inkább más az, amit én szeretek: a hangulatok, a részletek és a megvalósítások milyenségének összképe.


A név is, a mögötte lévő tartalom is és a hangulat is el fog térni, attól, amit eddig mutattam..... Remélem így is fog tetszeni másoknak. :)










2 megjegyzés:

Frivolina írta...

Örülök, hogy írsz és nagyon tetszik, amit csinálsz. Változunk, a környezetünk is változik. Célok valósulnak meg és vesz az életünk új irányt. Ezért jó a blog, mert ez a változás és fejlődés jól követhető. Csodálom a kitartásod és a kreativitást a munkáidban:)

Budai Detti írta...

Köszönöm! De kedves vagy....! :)Már hiányzott az irkálás!