2011. július 14., csütörtök

Csináld+

Egy kedves évfolyamtársam szerkeszti a Csináld+ oldalt. Már régebben megkért, hogy csatlakozzak és én is osszak meg jó kis ötleteket. Az elején nem gondoltam, hogy olyan "jó" ötleteim lennének, de a nyári "azonnal kell ruha a gyereknek, mert megsül" időszak mindig inspirál. (LÁnyos anyuka vagyok, ha másból nem is látszik eléggé, ebből tuti...) Szóval pakolászás közben akadtam erre a régi valahonnan kapott ingre, amit csak az anyaga miatt tartottam meg.
Azt hiszem jól tettem. Ilyen lett a végeredmény:


Aki gondolja: CSINÁLJA+



Ebből:



4 megjegyzés:

kovtama írta...

Annyira jó:) Azt hiszem ideje lesz megtanulnom varrni. Varrógépet már kaptam karácsonyra, de még nem mertem belevágni:) Tetszenek a dolgaid.

Budai Detti írta...

Hajrá, hajrá! Sok örörmet tud okozni a varrás! (Legalábbis nekem :P)
Köszönöm!

VKOrsi írta...

ohh :D mekkora ötlet.
Mivel apa nálunk erősen inges, mindig van 1-2 megunt, kiszórásra váró darab. Jó sokáig jó lesz ebből a ruha LIlinek :)

Unknown írta...

Jajj de jó! És milyen egyszerűnek tűnik! Tuti megpróbálom... MAJD... MÉÉÉG ilyeneket!!! :)))