2011. január 26., szerda

Játék!

Nagy örömömben arra gondoltam, hogy egy nyakláncot nyerhet tőlem valaki.
Méghozzá oly módon, hogy bejegyzést hagy itt. Aki itt is és a facebookon is jelentkezik duplán nevez. És aki a blogján kiteszi a képet, az kétszer kerül a listába. Tehát lehet 3-szoros is az esély.
Hogy mit is lehet tudni a nyakláncról? Elsősorban azt, hogy ez a második darabja a tavaszi nyakékeknek, és igen, most már nemcsak rózsákkal díszítem őket, hanem édes antikolt bronz alkatrészekkel is.
Ez az első romantikus darab a varrás jegyében készült, és picuri varrott rózsái másfél centisek.
Sorsolás pénteken lesz, mondjuk este 21 óra körül.
Hajrá!

35 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon tetszik!Kérem ! :D

Susu írta...

Nagyon szép!
Megosztottam a blogomon is. ;)

emilil írta...

nagyon tetszik, szeretném megnyerni:)

Unknown írta...

Én is imádom! Szeretnék egy ilyen nyakláncot!!! :)

Minna írta...

Játszom veled én is... jelentkeztem a blogodban is és a blogomra is kerülsz ki nemsokára :)

atira írta...

Köszönöm a lehetőségez ! Kiteszem a blogomra is.

atira írta...

lehetőséget. bocs.

Erika írta...

Jelentkezem én is! Nagyon stílusos a számomra!!

petitange írta...

Hű de szép! Szeretnék ringbe szállni érte! :)

Unknown írta...

Jajj, de jó lenne megnyerni! Nagyon aranyos lett!

Ja, és szeretnék tripla esélyt, úgyhogy lájkoltam, meg kiteszem az oldalsávomban a felhívást.

Köszi a játékot! :)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani4 Hirdetem a blogomon:)

Monessa írta...

Nagyon klassz ajándék! Köszi a lehetőséget! Blogra is tettelek.:)

LARION írta...

Szia, Detti!!!

Beálltam a sorba, megosztottalak és vágyakozom...........

azeszti írta...

vágyom rá én is erőteljesen!

Castia írta...

Nagyon tetszik az az olló rajta. :)
Kitettem a képet a blog oldalsávjába is!

Ceffa írta...

Ezért a meseszép lánccért szívesen rábízom magam a szerencsére:)!u

Erzsébet írta...

Nagyon tetszik, elfogadnám :-)
Köszi a lehetőséget, hogy játszhatok veled!

gymoni írta...

Ügyes vagy, nagyon klassz ez a nyakláncos olló.

Halász Csilla írta...

Próbára teszem én is FORTUNÁT....:))

Szabó Réka Manon írta...

Nagyon tetszik, szívesen viselném nevemhez hűen (Szabó)! :)

muzli írta...

Hű, gyönyörű!!! Nagyon szeretném.

Kőrösi Mercédesz írta...

Nagyon szívesen jönnék érte én is, meghirdettelek és köszi:)))

martilein írta...

Én is szeretném megnyerni ezt a szépséget!

Tündéri Lonka írta...

szeretném ! kiraklak a blogomba is :)

pbjudit írta...

Szeretnék én is játszani, mert nagyon
tetszenek a láncod díszei.

Szilvavirág írta...

Iszonyatosan széép^^ Szeretnék én is ringbeszállni érte^^

Boczi írta...

én is szeretnék nevezni. :) blogra is ment.

Röfipingvin írta...

én is jelentkezem érte :) és kép a blogban is megjelenik :)

Anita írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra. Kitettelek a blogomban is. Köszi a lehetőséget.

helen írta...

Szia!

Én is jövök, jópofa nagyon, amit alkottál :))

Más: fb csak hazaiaknak látszik, azt hiszem, mert én nem tudom elérni, mintha nem is létezne... Átbillented, hogy a külföldiek se maradjanak le a rajongói oldaladról?

Budai Detti írta...

Ma este sorsolás!
Kíváncsi vagyok, kié lesz! :D

Helen!
Javítottam, remélem most már el tudod érni!

galagonya írta...

csodaszép szívesen viselném

Noemi írta...

Húú, remélem még nem maradtam le, mert nagyon tetszik ez a szépség!

Silerika írta...

Nem vagyok nagy ékszer, bizsuviselő, de ezt szívesen hordanám!! :o)))

DeerWoman írta...

Nagyon helyes, jelentkezem én is érte:)