2010. november 15., hétfő

Szép.

Elképesztően szép ez a klip. És a zenével én nem nagyon tudok betelni! Érdemes nagyban nézni! :)



A minap vásárolni jártunk, amit eleve nem szeretek, sajnos néha kell. Egészen jól el bohóckodtunk férjecskémmel, hamar akartunk végezni, de nagy sorok álltak mindenhol. Azért mégiscsak sikerült beállnunk egy szimpatikus pár mögé. Majd mögénk állt egy család! Fiúcska 4 körül, lányka 6-7 körül. Apa közönnyel áll a bevásárlókocsi mögött, hallgat. Anya kiabál a fiúval, hogy ne menjen el, ne nyúljon hozzá dolgokhoz, ne lépjen távolabb. Sok-sok ne! És ugyanaz a rikoltozós hangnem végig. Gyerek végig ugyanolyan közönnyel, mint apukája: nem hallgat, nem reagál.
Közvetlenül mellettünk dvd-s forgós polc: alul 1-2 oszlopban Horseland (mese) mellette tömérdek horrorfilm, undorítóbbnál undorítóbb előlapokkal. Aki engem ismer, tudja, hogy egyáltalán nem birom az ilyesmit, de nagyon felháborít, hogy ennyire az emberek arcába rakják a sok olcsó sz...rt! A kisgyerek kérdezgette, mi ez a kéz?
De szívesen bezárnám azokat a beteg embereket, aki kitalálják ezeket azokkal, aki kiteszik őket!
És a facebookon tombol a meseőrület! Ezek után az lesz, hogy a virtuális világot kell látogatni, ahhoz, hogy szépet lássunk??

2 megjegyzés:

Monika írta...

Hogy a szöszben nem voltam még nálad rendszeres látogató????Most pótoltam,hiszen "ezer " éve ismerlek.:)

Budai Detti írta...

:D DE asszem én sem vagyok nálad, pedig elég sokat járok át! :P