2010. november 24., szerda

Megújult egy kicsit a blog

Most, hogy igazán varrni nem tudok (Gréta 3. hete van itthon és frászt kap a varrógéptől...), gondoltam legalább ezt a blogot egy kicsit kicsinosítom. Csináltam egy blogot, ahova összegyűjtöttem a linkeket, amiket gyakran látogatok.
Íme!
Ezen a helyen csak a személyes dolgaim maradnak meg: amiket én készítek, amik rólam, rólunk és a gondolataimról szónak.
Nem tudom, hogy ez így mennyire lesz kényelmes, de azt biztos, hogy nehéz lenne az összes linket még egyszer feltöltögetni: ha jól számoltam, akkor több, mint 300 db.
Hogy tetszik?
Mostmár csak azt kéne valahogy kikotlani, hogy hogyan lehetne a fejléc képét lecserélni: ugyanis nem találom a html kódban.......

1 megjegyzés:

martimez írta...

Szép lett a blog...vagy eddig is ez a pöttyös volt?...ugye nem :D

Szegény kiscsaj ,de neked sem lehet könnyű.