2010. november 25., csütörtök

:- (

Kezdek szomorú lenni....
Rendeltem anyagot messziről. Sokat. Nagyon sokat. (A saját mértékeimhez képest..... Sejthetitek!)
Úgy örültem is az elején, minden simán ment a fizetéssel: válasz mail jött a rendelésről, sms jött a vásárlásról. Zárolták a pénzt. De csak zárolták, mert a számlámról nem vonódott le. Ez volt múlt héten, amikor még elfogadható volt a dollár ára. Ma már nem annyira az! Pedig csak 1 hét telt el.....
Szóval most nem tudom, hogy ki van-e fizetve, vagy nem, ha majd ébren lesznek odaát, akkor rákérdezek, de ez a heti 10-20 Ft ingadozás nagyon kiakasztó!

Amúgy is be vagyok rágva a mostani helyzetek miatt. Bár nem politizálunk: de azért nagyon gáz, ami megy ebben az országban!

És az apropója a rendelésnek: felöltöztetjük végre a lakásunkat. És milyen jó, hogy most volt a fall quilt market. True Up-on folyamatos a beszámoló, érdemes figyelni.
Érdekes, de most kevesebb anyag van, ami tetszik, mint az eddigi alkalmakon.
A nagy érdekesség talán az, hogy egyre nagyobb teret nyernek a retró jellegű anyagok: Nagy, élénk minták, erős színek. Egyre kevesebb az "egyszerű" virág minta. Szerintem ez jó. (Egyre nehezebb választani a sok érdekesség közül!)
Most először van, hogy tetszik igazán egy KOKA anyag! Nem mind, de most sok olyan van, ami beleférne a fél méteres kosaramba! (Abban csak nézegetni való anyagok vannak :P!)


Moda, mint gyártó szerintem a leg igényesebb anyagokat gyártja. Elképesztően jó a minősége az ő textiljeiknek, konkrétan tapintásból lehet érezni, hogy mit gyártottak ők! Most a Fig Tree-nek van olyan kollekciója, ami engem elvarázsolt, és persze Amy Buttlernek. Na ez az új, Soul Blossoms kollekció lesz az első, amit meg fogok rendelni egyszer. Nagyon jók a színek és a minták is: és nem csak pamutvászont gyárt. Van vízlepergető (esőkabátnak) és erős vászon (nadrágnak, kabátnak...). Ez azért elég meggyőző!
Az Art Gallery és Riley Blake anyagjait nagyon szeretem, most is szépeket mutattak be.

Patty Young úgy látszik nagy kedvencem, de ez a mostani Sancuntary kollekciója nekem nem az igazi. Valahogy nem áll össze számomra. Sem a színek, sem a formák. Ellenben a szabásmintái nagyon jók és vannak polónak való pamut anyagai. :D Ez jó!!!

És az idei kedvencim:
Pillow & Maxfield, akiknek az eddigi összes kollekciója nagyon tetszik.



MM: Clubhouse and more (nehéz volt válogatni a szebbnél szebb minták közül!)


Timeless treasures: Retróból ez az, ami nekem tetszik: kellemes színek és nem túl hivalkodó minták.

És a végére hagytam Alexander Henryt. Nekem csak a gyerekeknek való anyagik tetszenek. De ezek most nagyon édesek!


3 megjegyzés:

martimez írta...

Remélem én is és szorítok, hogy simán menjen minden.Sajnos amit én kinéztem, elég sok el is fogyott, de szeretnék én is ilyeneket, láttam egy fán hintázó kislányt, az minden pénzt megér :D
Csak vicceltem, ne mindent.

Budai Detti írta...

Na várj, mert nem onnan rendeltem, és ahonnan rendeltem a kedvenced sztem van! És ha jól sejtem, akkor lesz is sokáig. De most ki kell várni ennek a végét! Kicsit aggódom!

martimez írta...

A Laura G. Pikkelyszerű, burgundijára gondoltam, meg egy két Kaffe F. ...már elfogyott ,amit a nővéremnek akartam.A kislányt meg most találtam, ahol te írtad...