2010. július 19., hétfő

Kánikula- tehát kell egy Grétának való tunika.....

..... amolyan befúj alá a szél és kellemes!- szerű. És a csodás anyag, amit Zita hozott nagyon tetszetősnek tűnt erre a célra. A poén a dologban, hogy a hossza olyan muris, hogy gatya nélkül bugyival, pont olyan, mint a kislányok a régi képeslapokon. Nekem nagyon tetszik!



És ha már a melegnél tartunk: Jó, hogy volt 10 óra, amikor 30 C-alatt volt itthon a hőmérséklet, de most ismét a 40-es a befutó. Ilyen melegben nem tudom ki mit eszik (gondolom a legtöbben gyümölcslevest- nem szeretem.... :/), de én most ilyet:



Serrano sonka, paradicsomos-olivás-rukkolás kiflit diós sajttal! Laktató és nem olyan megterhelő. A dió ízétől pedig szabályosan karácsonyi frissülés....
Lenne mit mesélnem az elmúlt időszakról, de inkább majd máskor. A lényeg, hogy a lakásunk teljesen átrendeződött egy új tárgy miatt: lett egy zongoránk, ami mondhatnánk terápiás jelleggel szükségszerű volt. Az átszerveződés miatt a munksarkom is más lett. .... és a folyamat még nem fejeződött be.

4 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Ó, de jó lett!

Kölcsönvehetem a mintát a selyemhez? :)))

Zizou írta...

De szuper!!! Már úgy vártam, mikor lesz időd alkotni belőlük! Imi pont ma kérdezte, hogy mikor varrsz az új anyagokból. (nekem valamit :P, mondom még hozzá se nyúltál, nem hogy nekem....) Milyen jó, hogy van egy ilyen cuki lányod! :))

Aledi írta...

Nagyon szép lett, tényleg csodás az az anyag.

martimez írta...

nagyon cuki benne a lányka!