2010. június 29., kedd

Sok minden...

Mostanában nagyon sok minden történik velünk: és én nem dolgozom!!!
Először is voltunk Operában szombaton, megnéztük a Carment. Én már másodszorra láttam és azt kell mondanom, hogy ez a mostani előadás rövidebbnek tűnt, mint először. Olyan sokan voltak az Operában, hogy nagyon sokan álltak a 3. emeleten. Ilyet még soha nem láttam!
A hétvégén Grétus a nagyinál volt, így mi pihenhettünk egy óriásit. Hétfőn pedig a nagyihoz ment az oviba, ahol dolgozik, és ott is nagyon jól érezte magát Lucával, az unokatesójával.

Mi addig a nyaralásra készülgettünk. Elég hosszú autóútra megyünk (8-9 óra), így próbálunk mindenfélét kitalálni, hogy mit csinálhatna a hosszú úton a kisasszony. Tippnek jó volt, hogy éjjel menjünk, de mostanában annyi baleset ért minket, hogy én nem kockáztatnék, hogy férjecském éjjel vezessen.
Péter névnap volt tegnap, és Grétussal készítettünk egy kis meglepit Apának.
Apa nagyon szereti a hajókat: egyszer vette egy fa hajómodelt, amit neki kellett volna összerakni: hát több év alatt sem lett belőle semmi, így egy elborult pillanatában kidobta. Mostmár bánva van a dolog, de talán az túl nehéz is volt.
Amúgy mostanában néztük a Hornblover című kicsi sorozatot (8x 1.5 órás) és rendkívül szórakoztató volt a nehéz és szomorú témák ellenére. Aki teheti keresse, mert mosolygóssá tesz!

Grétával együtt ragasztottuk a hátteret, mert magát a hajót nem mi készítettük. Apa örült neki!

Fejlemények vannak a Varrógépcentrumban is: most az a verzió él, hogy gyerekruha készítést fogok tanítgatni, azoknak, akik erre kíváncsiak! Én ennek örülök, mert mostanában egyre többet foglalkoztat ez a dolog. Rengeteg ötletem van gyerekeknek, de erről bővebben csak a nyaralás után!!

Nincsenek megjegyzések: