2010. május 27., csütörtök

Felszabadultabban

Ma már volt kedvem rendesen varrni is! Ugyan még nem a megrendeléseimmel foglalkoztam (ezért elnézést kérek!) de egy kicsit ki kellett kapcsolódni. Kaptam magamtól egy szoknyát, ami már 4 (!!!) éve várta, hogy az alja fel legyen varrva. Amikor terhes lettem Grétával, már nem tudtam hordani, aztán már az én alakom sem lett az eredeti, de nem volt szívem átszabni, másnak adni. Ma rászántam magam és gondoltam megkapja a tesóm. Ahogy varrtam egyre inkább motoszkált bennem, hogy milyen jó kis cucc ez, a végén felpróbáltam és HAHA! - jó lett! :D
Tegnap rendet raktam a "mindig használatos" anyagim között és nagyon elkeserített, hogy nincs elég anyagom! :O Egyszerűen üresednek a dobozok.... Én meg ezt nem szeretném hagyni....
Ugyanakkor találtam egy régen vett világoskék pöttyös anyagot: egyből megszálltak a gondolatok, és gyorsan egy párnát varrtam. Mostanában ez a hangulat él a lakásban.



És már régen mutattam kilátásos képet (talán mert NAGYON UNOM AZ ESŐT!!!), de most sikerült nagyon szépet fotózni! Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy minden érezhető dolgot nem tud egy kép átadni...



És Grétáról is jár egy aranyos:

1 megjegyzés:

F.Gina írta...

Szép lett ! Várom ám az emailt a tematikádról :))