2010. május 6., csütörtök

Anyák...

Amúgy nálunk is volt Anyák napja, csak egy kicsit bolondosra sikeredett, mint minden ami körülöttünk van úgy általában.
Kicsi Gréta lány már-már éppen gyógyulni látszott vasárnapra, így Apa megbeszélte vele, hogy elmondja nekem a versét:


"Kinyíllott a bazsarózsa, kék nefelejcs, tulipán,
neked adom anyák napján,
kedves, kedves Anyukám!"


Olyan nagyon édes volt, és olyan örömmel, de félszegen mondta! Ez volt az első, hogy bölcsiből veret így megtanult és itthon egyeül mondta! Majd kitörtem a büszkeségtől és a szeretettől: van ennél szebb?
Majd mentünk Mamáékhoz és ott i előadta, de ott már rutinosabban és figyelt a reakciókra! :D
Kedden ment először bölcsibe, és ott már rendesen ajándékkal együtt elmondta nekem a versikéjét. Ezeket kaptam:


És ő is kapott tőlem ajándékot, mert olyan türelmes volt a betegsége alatt és kis ösztönzésképpen, hogy egyen valamit:

És amúgy Anyukámnak ma van a születésnapja: Mégegyszer ilyen hosszú és tartalmas életet kívánok neki: mert Ő a legkedvesebb és legjobb Anya a világon! (Nekem mindenképpen!)
Boldog Születésnapot Anyukám!

Nincsenek megjegyzések: