2010. március 25., csütörtök

Ismét itt a legszebb nap!

Ma lett 3 éves az én kicsi csodabogaram. Nagyon repül ám az idő, és most látom, hogy Gréta már nem az a kicsi lány, aki szelebúrdi és makacs. Nagyon sokat változott mostanában.
2007 március 24-én már-már nagyon kivoltam a nagy pocakomtól és már nagyon vártam, hogy megszülessen a bennem lakó kismanó. Bár pont arra a napra reméltem, hogy nem lesz semi, mert az orvosom továbbképzésen volt. Reggel bementünk a szokásos vizsgálatra, majd hazaindultunk, mondták a nővérkék, hogy már bármi lehet. Hazafelé menet a Rozgonyi Piroska utcán, ahol csodás hatalmas gesztenye és platán fák vannak megtiszteltek a madarak, mert olyan nagy hanggal rikácsoltak, amilyet még soha nem hallottunk. Álltunk ott vagy 20 percig, de akkor már tudtam, hogy ez egy különös nap. Hazaérve a teraszunk mellett álló fákra kölyök varjúk szálltak és elképesztő hangokat adtak ki. Délután 4-kor mentünk be a kórházba, de nagyon elhúzódott a dolog, ráadásul óraáttállítás is volt, így Gréta 25-én fél 6-kor született meg.
Azt talán már nem is kell mondanom, hogy életem legszebb percei voltak..... De Gréta nagyon mérges volt- éreztem rajta, hogy ő bizony még nem akart előjönni.
Mire a kórházból kijöttünk a szürke télnek vége lett, és csodás virágillatú tavasz köszöntötte a kis hazaérkezőt.
A legnyugisabb gyerek volt picinek. A kórházban egyáltalán nem sírt, otthon is nagyon ügyes volt, 2 hét után már szinte teljesen átaludta az éjszakát. Igaz a "dackorszak" nagyon erőteljesen tombolt nála, de mostanában ennek is vége, és most ismét egy nagyon nyugodt gyerekem van. Nagyon boldog vagyok, hogy Ő a gyermekem, és hatalmas megtiszteltetés az anyukájának lenni.

6 naposan, amikor hazaértünk, és ez a nyugalom volt 4 hónapig!

1 évesen, már biztosan járt, magabiztosan tett-vett, de nem beszélt...

2 évesen hablatyolt, nem beszélt és nagyon bizonytalan volt, hogy mit lehet és mit nem...

3 évesen, okosan, vidáman és kiegyensúlyozottan!

Azt mondják az első 3 év határozza meg a gyerek személyiségét: Nos, Gréta egy magabiztos, határozott, csíntalan, játékos, huncut, gondolkodó, erős, bátor és szép kislány. Nincs benne félelem, ha akadályba ütközik, szereti az életet, aktív és vidám! Remélem élete végéig ilyen lesz!

14 megjegyzés:

Barbi írta...

Úgy legyen! Tündéri! Sok boldogságot Neki! :D

Zizou írta...

Biztos vagyok benne! Amilyen szeretetben nevelitek!!:)

Volt tegnap játszóterezés? Majd el kell, hogy meséld a hétvégi nagy bulit is!!! :D Sok vidámságot és boldogságot Nektek!

Kriszta írta...

Kívánom, hogy úgy legyen! Nagyon boldog szülinapot a tündérkédnek :)

bemka írta...

Isten éltesse!
Legyen nagyon boldog élete !

Budai Detti írta...

Köszönjük!:D

Igen, tegnap este 7-ig voltunk még játszón, nagy ikejás zacskóval, meg zöldséges vásárlás után. Iszonyat fáradt volt már este, de nagyon jókedvű, ma reggel meg a tortával egyetemben mentünk a bölcsibe.... Kíváncsi vagyok hogyan bírja ki, hogy csak ebéd után ehet belőle... :D

Julcsi írta...

A Jóisten éltesse ezt a kis drágát és a szüleit!

Anita írta...

Nagyon nagyon boldog szülinapot a kis tündérnek! Gyönyörű kisasszony!

Jandó írta...

Isten éltesse a picikédet! Kívánom, hogy legyen mindig ilyen boldog és vidám. :)

Csilla írta...

Beállok én is a sorba, nagyon-nagyon boldog szülinapot és hosszú boldog életet ennek a kis tündérkének!

Zsófi írta...

Boldog szülinapot!
Az Anyukámnak is ma van...
:-)

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot, jó egészséget kívánok az ünnepeltnek és Neked is!!

Névtelen írta...

Boldog szülinapot kívánok a kislányodnak és sok boldogságot Nektek!

martimez írta...

Boldog szülinapot!...remélem jól sikerül !

LARION írta...

Gratulálok így utólag is a Gréta szülinapjára.....nálunk ma van a Blankának...
Nagyon szépeket írtál Róla....
Tényleg jó velük az élet, jó kis Partnerek és magabiztosak, jó eszűek és bátrak és szerintem sem lesz túl sok gondjuk a felnőtt életükben, mert sok mindent jól tűrnek és már ez is ajándék manapság egy ilyen masszív lelkiberendezés.....
Szép napokat Nektek!!!!