2010. február 8., hétfő

Kolosnak egy takaró

Rengeteg dolog történik mostanában:
Van elég megrendelés, ami nagyon jó, sok időt vesznek el. Egyre jobban élevzem ezt a falvédő és takaró varrogatást. Bár mindig félve kezdek neki, mert szeretnék szépet és hasznosat csinálni a kis gazdájuknak.
Most is ilyen készült: Kolos lesz a tulajdonosa ennek a takarónak. Anyukája elmondta, hogy Kolos szobájában van falfestés, amin sok állat van, és igazából nem is mesés takaróra vágyik.... Inkább valami klasszikus legyen. Így született ez a paplanhuzat. Merthogy ez is paplanhuzat, ami használható télen és nyáron is.
Nehezen szabadulok meg a mesék világától, és amikor megláttam ezeket az anyagokat, egyből az jutott eszembe, hogy miylen jó lenne egy tájat megformálni. Lennének erdős részek és szántósok. Nem biztos, hogy mindenki ezt látja benne, de én egy őszi tájra gondoltam, amikor csináltam. Amikor az első tervet megmutattam Kolos anyukájának, tetszett neki a cica ötlete, és modnta, hogy cica mindenképp legyen rajta. Én meg úgy gondoltam, hogy hol is lennének jobb helyen egy házon a cicák, mint az ablakban. A jó meleg szobában csücsülnak és nézik az őszi tájat.


....Ha esetleg valaki tudna nekem segíteni megcsinálnia blgomat, hogy szzép legyen és ne ilyen szedett-vedett, azt nagyon megköszönném. Néztem már egy csomó leírást, de esküszöm nagyon béna vagyok hozzájuk....

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

De jól sikerült darab! Visszafogott Mégis gyerekes.

Bea írta...

Tetszik nekem is. Viszont eszembe jutott, hogyha a ház köré egy kis vajszínű búrát vontál volna, milyen lenne...

Névtelen írta...

Azok a cicák az ablakban...! Én is akarok egy ilyen takarót! :D

LARION írta...

Úristen, Detti! Neked kőből vannak az idegeid... :)))
Mennyi türelem és szeretet van ebben a takaróban, gratulálok!

eszterda írta...

De nagyon szépre sikerült!!!