2010. január 15., péntek

...még mindig...

... és ez egy darabig így is lesz.
Valahogy úgy áll a dolog, hogy van egy személyi edző, akit (Kicsikató bejegyzésére reagálva) újévi fogadalom gyanánt felhívtam, mert esetemben az elmegyek sportolni, vagy úszni nem működik csak úgy.
És már mennék is hozzá, mikor beüt a mennykő és bedurran a kezem. Felhívtam, mesélem neki, mi a helyzet, monjda, hogy itt valami régebbi dolog lehet, mert van, hogy az egész bal kezem és vállam leáll. Nem működik, nem reagál, fáradt...
Aztán délután a dokim is, akire 1 hónapja találtam rá, sikeresen, egyből nyomta is a szurit. Hááát, itt már rendesen padlót fogtam, mert mintha tőből vágták volna le az egészet, úgy fájt estére. Éjjel az alvás, csak másik oldalon. A tapasztalat most az, hogy ha a felkaromat nem mozgatom, akkor nem fáj. Remélem mihamarabb elmúlik, mert eddig úgy néz ki, hogy amilyen jól kezdődött ez az év olyan rosszul folytatódik.

Viszont Kicsikatónál találtam egy fantasztikus bejegyzést, aminek nagyon megörültem.

És ugyan már nem aktuális, de elolvaszt ez a szám: (Nem is értem, hogy miért most hallottam csak először, pedig nagy rajongója vagyok Stingnek.)

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Mármint hogy ne csak fogadkozzunk, tegyük is meg? :))) Kellenek az ilyen fenéken rúgások, néha az ember csak úgy megszokásból nem mozdul ki az adott helyzetből, hiába tudja, hogy kellene:)))

Ez a fájdalom milyen eredetű? Nekem sokizületi gyulladásom volt és arra bevált egy kotyvasztott krém (másfélére is használt már). Egy kis testápolót összekatyvasztok annyi svédcseppel, hogy ne legyen túl folyós és azzal kenem. Ha lokalizálni lehet a fájdalmat és az beköthető helyen van, akkor pedig extra hatóanyagként fel lehet vinni úgy is, hogy egy féltenyérnyi helyet bőségesen bekensz zsíros krémmel, pl. Níveával, úgy, hogy fehér legyen, egy vattapamacsot svédcseppbe mártasz, ráteszed a krémes területre, arra nylonzacsit teszel és egy-két fáslival betekered. Ha lehetőséged van rá, érdemes akár törölközőt is rátenni és pihentetni egy-két órát. Tovább ne tartson és mindenképp legyen krém a svédcsepp alatt, különben kimarja a bőröd. Nálam csípőizületi fájdalomra csak ez vált be (és igen, körbefásliztam az egész csípőmet akkor:)))

Budai Detti írta...

Na mostmár nagyon sok szempontból vagyok neked hálás: Ennyi tipp egy napra.....
Köszönöm!

Annyi van, hogy részlegesen van elszakadva a vállízmom. Nem akartam, hogy megoperálják, mert ahhoz kicsinek tartottam a szakadást, de mostmár sokadszorra gyullad be... Ilyen jellegű sérülésre is jó, ami írtál, mit gondolsz?

KicsiKató írta...

A svéd csepp univerzális jelenség, akár belsőleg fogyasztva is hatásos. Szerintem egy próbát megér!

Jajjh, szegény, csak halkan kérdem, az orvos szerint is túl pici sérülés a műtéthez?:)

Budai Detti írta...

Nem! Ő operált volna, de mondjuk hozzátartozik a dologhoz a magánsebészetén.... Csak a szurik, amiket adott, darabja 16 ezer volt... Nem az anyagiak miatt mondtam , hogy ne, hanem azért mert attól tartottam, hogy én is csak egy pénzkereseti lehetőség vagyok.... (DE én nagyon gyanakvó vagyok az orvosokkal szemben!)
A svéd csepped kipróbálom! Köszönöm!!!!