2010. január 28., csütörtök

....magyar motívumok keleti módban???

Az az igazság, hogy általában nem csak a szám jár, hanem a kezem is, csak olyan dolgokat készítek most, amik nagyok, látványosak, sok időt igényelnek. Addig nem akarok mutizni, amíg nincs kész és nem kaptam rá engedélyt, hogy megmutassam, de van ám más is: Évi játékára készülök, és általában csak eset csinálom, már félkómás állapotban, de komolyan tetszik a dolog.
A felén már túl vagyok és ebből is csak egy részletet mutatok:



És, hogy milyen zenét hallgatok mostanában? Még másfél évve a magyar MTV-n (a zenei, nem a közszolgálatin....) Leadták a Ghost in the shell című anime sorozatot. Nekem tetszett, bár a műfajból nem ez a kedvencem. Viszont a zenéi nagyon jók (legalábbis nekem....)



..és a másik:

2 megjegyzés:

Rinka írta...

A hímzés gyönyörű és izgalmas, már nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a végeredmény.

ezkriszti írta...

Hű, de jó hogy rákattintottam a linkre. Izgalmas terület, az biztos. És nagyon profi a hímzés.