2009. december 8., kedd

Ajándékötletek

Mutatok pár ajándék ötletet!
Én nagyon vagyok szeretve a férjem által, és mivel tudja, hogy nagyon oda vagyok a különleges és szép dolgokért, így minden alkalommal, amikor lehetőség van, meg is lep valamivel.
A múltkor, amikor Berlinben volt, sok dolgot hozott. Sok bögrét, mivel siekrült egy csomót összetörnöm az elmúlt időben (kétbalkezes vagyok..... na!). És meglepett egy olyasmivel, amire nem is számítottam.
Még régebben, amikor először járt Amerikában kaptam tőle egy dobozt és egy fali képet, amik fűzfából készültek. Nagyon megtetszettek és ráadásul érzékenyebb is voltam az ilyen szépségekre, mivel akkor vártuk Grétát. Elvarázsoltak! Azóta nem láttam sehol ilyeneket, erre most hozott egy újabb darabot:

Csodás dolgok vannak a cég honlapján, de itt egy kicsivel többet lehet látni belőlük!


A másik, amit szeretnék mutatni az számomra új találmány:

A múltkor voltunk egy Haas & Czjzek boltban, nézelődni és megláttam kimenetkor az ablakban porcelán figurákat. Az állam leesett, hogy milyen gyönyörűek és kedvesek. A boltból csórtam egy katalógust, majd amikor megnéztem ledöbbentem, hogy milyen csodás dolgokat készítenek, de az áruk elég borsos! A Nao honlapján sok szépség fent van!

Amúgy néha a kezem is jár.......

1 megjegyzés:

Abile írta...

Jó dolog szeretni és szeretve lenni! :o)) Nagyon szerencsés vagy!
Ez a szobor tényleg nagyon szép és kedves!
A macid írtó édes lett!