2009. november 20., péntek

A pokolból a mennyekig....lehetne a mai nap címe!

Már régóta készülök egy Okj-s szakma megszerzésére. Ez amolyan "értelmes időtöltés " lehetne, amikor épp nincs hetekig munkám. Itt az ideje, hogy számot adjak tudásomról (erre már utaltam a héten...), bár ez néha nagyon nehéznek bizonyul, még akkor is, ha az ember lánya biztos magában.
A tanár úr, aki több tárgyat is oktatott, mondta pár héttel ezelőtt, hogy a szakdolgozatot ő szedi be, ellenőrzi, majd ha szükséges segít a javításban! ugye milyen jól hangzik? Na ja! Csak nem akkorra kell beadni, amikorra ő mondta és esze ágában sincs belenézni. Ráadásul ezért bebattyogtam a gusztustalan városba, olyan helyre, amitől sikítófrászt kapok, és flegmán, lenézően állnak az 1 hetes munkámhoz. És ugyan kész van, szerintem elfogadható és "összeáll", csak éppen nem vagyok benne biztos, hogy ennek így kell kinéznie.
Sebaj! majd lesz valahogy.
Valahogy az egész oktatás nagyon nem áll össze: a pár hetes oktatásból 6 éves iskola lett, és a szeptemberi vizsga is (a legnagyobb eszetlenségbe) decemberre csúszott. Kértem, hogy mehessek a januári vagy későbbi vizsgákra, de nemet mondtak. A tananyag 40%-át nem értem és nem tudom mi fán terem, holott megpróbálok összeszedett és józan maradni, és attól félek megrántanak. És (lehet, hogy ez nagyképűen hangzik) nem feltétlenül lesz az én butaságom az oka. (Pénz beszél?- legalábbis az iskola részéről ezt érzem.)
A jó pedig a következő: Bánatomban bementem a Luxus méteráruba...... Azért nem minden tetszett, de olyan csodás anyagot találtam, hogy ha kell a föld alól is szezek belőle még! Grétának is megtetszett és elkezdte maga elé próbálgatni, mint egy ruhát! Nagyon édes volt. (holnap mutizok!)
És ami még nagyon jól esett ma: a munkám sokak által lett elismerve, és (talán a karácsony miatt) elég sok érdekes megrendelés futott be. /Ez persze jó, csak bár 48 órából állna egy nap, és 18 óra után ne dőlnék ki....- néha azért a klónozás mellett állok! :P/

És most ilyen kedvem van: (számomra mondjuk a szintinek nagyon "mű" hagja van, de imádom a dallamát és a dinamikáját!)


1 megjegyzés:

Csigi írta...

Szia! Nézz be hozzám :)