2009. november 17., kedd

Ajándékötlet

Ismét csak pihenés képpen nézek be egy picit, és ha már erre jártam mutatok is valamit.
Történt, hogy reggel a földhivatalba kellett mennem. Nem messze van a sétáló utca, és ha már úgyis arra jártam, akkor sétálok egy picit alapon bementem az egyik legkedvesebb boltba. Van ott minden: Tildás állatkák, madárkalitkák, quiltek, díszek, porcelánok...stb. Egyszóval kincstár az egész a magamféle álmodozóknak. Sóhajtoztam, hogy milyen gyönyörű díszek vannak, majd a szemem egy teljesen ismeretlen dologra esett. Áll le, erős szívverés, majd az agykerekek nyikorgása következett: megvegyem? Ne vegyem? De ritkaság.... De drága..... Peti megöl..... áh, dehogy. Tetszeni fog neki is! Nem, mert drága! De ez az én döntésem, az én pénzem..... De Szintit akar Peti..... De az túlságosan drága és kell a hagulat a lakásba...... És különben is Gréta teljesen el van varázsolódva a Mikulástól már nyár óta, örülni fog neki.
Szóval megvettem. Hazahoztam és rákerestem. Ilyeneket találtam:

Persze nemcsak ez az egyféle van. Létezik hóember....


Cica.....


Kutya......


Mickey egér....



amiről ez jutott eszembe....

















majd megláttam ezt, és ekkor már dőltem a röhögéstől!



És további gyönyörűségek:


Anya kislányával (ez komolyan meghatott!)....



tündérke.......




haloween......


és apának:



És itt a két kedvencem:
Madáretető, vagy madárfaló?????


Tuti, hogy lesz egyeszer egy nagyobb lakásom, ahol ezek előkelő helyet kapna:
És itt a link, ha esetleg valaki szeretne még ilyen csodákat nézegetni! (Bocsi a sok képért, nem tudtam eldönteni, hogy melyik a legjobb..... :P)

Nincsenek megjegyzések: