2009. augusztus 18., kedd

Megesz a méreg......
Történt ugyanis, hogy egyik délután töltöttem fel a képeket a gépemre, majd a nagy igyekezetben ott is felejtettem, ahol volt a fényképezőmet és az usb kábelt, ahogy volt. Majd egy kicsivel később Gréta esett egyet a konyhába és én nagy ijedtemben odaszaladtam, majd evvel a lendülettel estem is egy nagyot a kábelben. Persze a fényképezőgépem leesett a földre, amitől jobban megijedtem, mint Gréta esésétől. (A gyerekek néha esnek egy kicsit, de ilyen fényképezőgépet nem minden nap kap az ember...)
Semmi baja nem volt, így mentem Grétához, de addigra ő már el is felejtette az esést.
Másnap varrás után fotóztam, majd tölteném fel a képeket: erre semmi.........
Igaz, hogy a gépnek nem lett baja, de a kábel tönkrement az én legnagyobb bánatomra.
Így lehet, hogy egy darabig nem tudok képet feltölteni, majd avval kell beérni, ami van.... :P
És itt ismét csak a játékomról szólnék: jelentkezni lehet, de már csak egy napig, ugyanis este 9 előtt szeretnék sorsolni!
Mivel fotóval nem tudom bizonyítani, hogy ki nyer, így segítséget kérnék: hogyan lehet ilyen blogos kiválasztós sorsolást csinálni????

Amúgy ezeket töltöttem fel: Már a MESKA boltomban vannak.


3 megjegyzés:

Csilla írta...

Kártyaleolvasó nincs a gépeden, vagy olyan USB memória stick amibe bele tudod tenni a kártyát ami a fotógépedben volt és így beolvasni a fotókat? Ha ezt tudtad és nem megoldható, bocsi a belekotyogásért.

Budai Detti írta...

Nem tudtam....
Vagyis eszembe sem jutott, hogy így oldjam meg!
Köszönöm!

Csilla írta...

Örülök, ha segíthettem :o)