2009. június 8., hétfő

Szera hívott a 7 dolgos játékra! Nagyon örülök, hogy érdeklem ennyire. :)
Nekem erről a mostani körbemenős játékról az Amelie jutott eszembe. Ha nem haragszotok, akkor ebben a stílusban próbálom meg elmondani, hogy mit szeretek és mit nem szeretek.

1. Ejjkukk nagyon szereti a ködös, eső utáni hajnalokat, amikor a friss levegő a vízes szürkeség felett páratlan látványt nyújt a Visegrádi hegységben. ....
2. .... Viszont nem szereti azt a ködöt (legtöbbször a szmog miatt alakul ki), ami napokig falként áll a lakása előtt álló völgyben , elvéve evvel a szabadságot, a kreativitást.
3. Ejjkukk a kakaóját 5 kanál kakaóval, 2 deci tejjel és langyosan szereti, és ragaszkodik ahhoz, hogy a kanál ivás közben az orrához érjen.
4. Nem szereti a tejbegrízt, a lecsót, a pacalt és a tengeri ételeket.
5. Unalmas délutánokon a szekrényében pakolgatja az anyagait, hogy minden színharmóniában legyen.
6. Ejjkukk nem szereti a pókokat, a százlábúakat és betegesen fél az élő vizektől.
7. Rajong a szép dolgokért, a harmóniákért, és amikor ilyennel találkozik, elfojthatatlan vágyat érez, hogy egy odaillő zenét halgasson.

No ennyit Ejjkukkról. Nem adom át kötelezően, mert úgy áll a dolog, hogy a legtöbbeknél el sem tudom olvasni a választ, de én Vacskamatira nagyon kíváncsi vagyok.

4 megjegyzés:

Abile írta...

Sok mindent megtudhattunk Ejjkukkról! :o) Köszönjük!
Még mindig nem tudod olvasni a blogokat?? Jó lenne megtalálni a "közös vonást" azokban, amelyeket nem tudsz olvasni, lehet, hogy közelebb kerülnénk a megoldáshoz!
Megírod emailben, hogy kit nem tudsz olvasni? Persze, ha többeket érdekel, akkor itt is válaszolhatsz! :o)

Juhizs írta...

Tényleg Amélie stílusban volt :-)

Vacskamati írta...

Végül úgy alakult, hogy hamarabb megírtam a 7-es postomat, mint hogy Te elküldted volna a sajátod.. vagy ez is a blogvacakolás miatt van így? Mindenesetre köszönöm.. :D

A kakaódat és az élővíz fóbiádat nagyon murisnak tartom.. :D (Bocsi, utóbbi Neked biztosan nem az... ) Én kétszer paráztam természetes víz miatt: a balatoni angolnavész idején és a görögországi medúzák miatt, mikor a mélyebb tengervízbe mentünk.. :D

Budai Detti írta...

No most tényleg úgy áll, hogy nagyon sokakat nem tudok megnézni, nem sorolom, mert naponta több, mint 50 blog van, amire rákattintok, és ebből 40-45 blogspotos. Általában ezek nem jelennek meg. Szóval szomorú és elkeseredett vagyok!
Vacskamati: a tiédet pont láttam tegnap és az a muris, hogy amikor megírtam, akkor kattintottam az oldaladra, valószínű, hogy akkor tetted ki. :D
Víz: a dologhoz hozzátartozik, hogy 10 évig versenyszerűen úsztam mindenféle vízben, de egyszer a tesó megviccelt és azt játszotta, hogy fuldoklik, az ijedelemtől én merültem el, és azóta kerülöm.... Még strandon is csak 2-3-szor voltam az elmúlt 8 évben.