2009. május 26., kedd

A nagy érdeklődésre tekintettel: Megérkeztem!!! És megint vásároltam. Sokat! Tényleg sokat!
Nagyjából 3 óra kellett, hogy vásároljak minden olyat, ami kell. Kb. 1500-2000 gomb lett a végén, még 70 zipp , ringli, textil rózsák és behúzó. Így leírva nem is tűnik olyan soknak, de tényleg nagy mennyiség! Szerintem elég sokáig el leszek vele.

A legjobb: van olyan, hogy egy üveg gomb, ami tele van, 300 Ft! A zippek 10 és 30 (ez már 65 cm-es) Ft között mozognak. A ringliből 100 párt vettem, darabja 2 ft-volt. Szóval továbbra is azt mondom, hogy menjen, aki tud, aki meg nem tud, az beszéljen össze olyannal, aki megy, mert igazán megéri még a posta költséggel is.
Szerintem a hét vége fellé még én is megyek, addig aki akarja, írja össze, hogy miből milyet és mennyit szeretne. Én meg délután feltszem, hogy melyik gomb mennyibe kerül és ha gondoljátok, írjátok meg miből mennyi kéne. Ez megfelel?
Más: Hétvégén nagyjából itthon voltunk, mert Grétus betegeskedik. Azért még így is tud alkotni:

Nincsenek megjegyzések: