2009. május 4., hétfő

Anyák Napja volt tegnap!

Én mindig nagy izgalommal várom a májust, mert ez a hónap általában csak anyukámról és rólam szól! Anyu anyák napján született, így őt többszörösen is fel lehet köszönteni. Nekem is májusban van a szülinapom, meg gyereknap is akkor szokott lenni: szóval ilyenkor tényleg erősebben előjönnek az érzelmek.
De mostmár 2 éve csatlakozott Gréta is! És még emelkedettebben várom az első és az utolsó vasárnapot! Az első közös anyáknapján meglepett az első mosolyával! Az nagyon édes volt! És most is nagyon igyekezett, de előtte mesélnék egy kicsit a Mi kapcsolatunkról!
Amikor Gréta még kicsi volt, nagyon kötődött hozzám, ám ez megváltozott, amikor apukája is komolyabban részt kezdett vanni az életében. Kb. onnantól kezdve apás, és elég elutasító velem. Már nem öltöztethetem, nem csinálhatok neki ennivalót és nem ülhetek mellé. Mindent csak Apának szabad, amikor otthon van. Ha meg nincs otthon, akkor sírás van és hiszti. Ez elég feszültté tesz, de próbálkozom nem kiborulni miatta.
Pénteken voltunk Anyósomnál és hazajött velünk, tehát az egész napot együtt töltöttük. Kicsi lányom most valamiért őt utasította el! Valahogy megint elkezdett felém húzni. Megengedte, hogy megvígasztaljam, amikor megütötte magát és hagyta magát öltöztetni is, sőt, a délutáni alvás után engem hívott. Ennek nagyon megörültem, bár féltem, hogy nem marad így a dolog.
Vasárnap, Anyák napján, Apa mondogatni kezdte Grétának, hogy mondja nekem, hogy: BOLDOG ANYÁK NAPJÁT! Gréta erre: felemelte a két kis ujját a szájához (mintha gyertyát fújna), majd: BOLDOG SZÜLI! Emlékezett a születésnapjára és így akart engem felköszönteni! Már azt is mondja, hogy szeret!
Ugye, milyen szép is az Anyák Napja?

Szombaton vettünk Grétának játékokat. Egy Duplohoz hasonló játékot találtam, ami mondjuk fele annyiba kerül. Ilyesmi, de mégsem ez a csomag. Nagyon jól eljátszik velük és még a fürdéshez is vinni kell az állatokat. Kellett már egy jó játék, mert azt hiszem ezt az oldalt mostanában nagyon elhanyagoltuk.

Nincsenek megjegyzések: