2009. február 11., szerda

No, most van mit mesélnem!

Először is nagyon beteg a férjem, amire eddig még nem nagyon volt példa ilyen szinten. A múltkori vírusra még jött valami baktérium fertőzés is, és már napok óta magas lázzal fekszik itthon. Nálunk ez hatalmas szó, mert még betegen is jár dolgozni. Olyan szerencsés helyzetben van, hogy van egy egészségügyi szolgáltató, (amit a munkahelye fizet) ami kivizsgálja a hasonló helyzetekben. Most először igénybe vettük ezt a szolgáltatást, mert nagyon nem vagyunk megelégedve a helyi orvosokkal. Azt kell mondanom, hogy végre valami áttörés történt:i gaz, hogy most az orvosságoktól a kínok kínját éli és mozogni is alig bír, de legalább tudjuk, hogy mi a baja, hogy mivel lehet orvosolni, és, hogy van olyan ember, (vagy ha jobban tetszik) szervezet, aki azonnal segít ha baj van! Már legalább bízni tudok, hogy meggyógyul az egész család és kikecmergünk ebből a borzalomból! (Mindenképpen szeretnék ott lenni a Babás Topiktalin február végén!)
Más:
Grétáéknál farsang lesz, és kéne valami kis jelmez! OK! Arra gondoltam, hogy tündér, vagy valami manó lesz. A szoknyája már meg is van! Pénteken mutatom a folytatást....


És megint más: Vásárolni voltam tegnap (pont azért, hogy hagyjam pihenni Petit). Meseboltban is jártam és megismerkedtem a vízben oldódó vetexel! Amint jobban megismerem, mutatom a képeket. Szereztem táskamerevítőt, amiről azt hittem, hogy merevebb, és kétoldalú ragasztós vetexet. És persze meseszép anyagokat: (na jó, nem a legszebbek, de magyar viszonyokhoz képest elmennek!) - a sötét alsó egy csodaszép lila kord, amit a kőrúti lakásdekoros üzletből szereztem. Kár, hogy nem tudok jó képeket készíteni! :(


És a lakástextilesnél szereztem be ezeket a szépségeket is, amiknek nagy része PISZOK JÓ ÁRON: 400 Ft körül volt!


3 megjegyzés:

Abile írta...

A férjednek mielőbbi gyógyulást kívánok! Nagyon rossz, amikor valakit szeretünk, de nem tudunk segíteni rajta. Talán a türelem, a figyelem és sok-sok szeretet, amivel hozzájárulhatunk a szeretteink gyógyulásához!
Az anyagok szuper jók és ilyen olcsón??? Ez az ami itt nálunk hiányzik. :o(( Egy jó és olcsó méterárubolt.

F.Gina írta...

Jobbulást a párodnak !
Melyik körúti boltban vetted ? Főleg a legalsó virágosra lennék kíváncsi, és a lila kordra .
Nagyon szépeket szereztél :))

Budai Detti írta...

A luxus textil (???) Lakásdekorációs üzletében. A Wesselényi utcánál van!Pont a lila viágos nem volt leértékelve, de nekem annyira tetszett, főleg a lila korddal.
Abile: amúgy én már avval is elégedett lennék, ha lenne valami magyar Fabric.com szerűség, ahol mindenféle, (főleg quilt) anyagokt árulnak!