2009. február 9., hétfő

Nagyon jó dolog történt!
Otthon voltunk Anyuéknál szombaton! És kaptam két nagy dobozt!
Régen a a Mamám a cérnagyárban dolgozott, ahol nagyon sok cérnát sikerült beszereznie. És ő is hasonló vénával rendelkezik, mint Én. Varrt! Rengeteget! Hímzett, horgolt, Gobleinezett, és varrt otthonra is dolgokat a csodálatos táska Singer-rel, azon amin Én is tanultam varrni.
Jó ideje már nem csinál sajnos ilyeneket, és éppen ezért egy csomó dolog megmaradt. Nyers molinó, kongrék több színben, és rengeteg más anyag.
Vannak pamutvásznak, de a többségük szintetikus. Olyanok, amikből az otthonkák készültek. Egyenlőre fogalmam sincs, hogy azokat mire lehet felhasználni, mert valahogy úgy hozta az élet, hogy én csak természetes szálú anyagokkal dolgoztam. (Talán azért, mert minden szintetikus szálra alergiás vagyok.)
Na és itt vannak a csodálatos hímzőfonalak is, amiket megmentett a Mama! Most nagyon boldog vagyok!

És ez a rengeteg szerzemény arra késztetett, hogy a nagy Pax gardróbomba rendet tegyek. 1 méter széles és 60 cm mély! Ebben van az anyagjaim többsége, vagy éppen kisebbsége, mert még a tárolóban van 3 hatalmas doboz. Most, hogy egy kicsit nagyobb rend van így néz ki: (Fényképezéskor pont ki volt véve egy piros doboz, amiben az UFO-k vannak!)
A cérnák között is kénytelen voltam pakolászni:

És persze itt van a nappaliban lévő polc is, itt vannak a mindennap használatos dolgok:

Szóval lenne mit varrni és van is miből gazdálkodni. Szép idő hiányában, már csak az ihletre várok!

3 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

de kár, hogy nem lehet nagyítani a képeket!

Abile írta...

Én is próbáltam közelebbről bekukucskálni a szekrényedbe! ;o)
A cérnákat nagyon jól összerendezted, olyan szépek! Jó sok van belőle!!! :o)

VKOrsi írta...

:) nagyon hasonlóan néz ki az én varrós sarkom is. Cérnaszám is stimmel :) :)

olyan kis aprókockás anyagom nekem is van, talán pont ennyiféle szín. Lili ágyában a fejvédő készült ebből :) ! még 1-2 anyag.